Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - SF85

#61
Generell diskussion / SV: Resultat
14 juli 2012, 21:04
Ja det vore lite kul att se poängställningen nu efter sex köra race! 
#62
Tävlingar / SV: KINNEKULLE NÄSTA !?
14 juli 2012, 21:03
Det är samma depå, men de har gjort om under tunneln så nu kommer även låga formelbilar under utan problem. det största bekymret är backen upp till besiktningen, vet inte hur de tänkt at lösa det...
#63
Tävlingar / SV: SSM 2012
21 juni 2012, 23:18
Hoppas det kommer några mer nyare FF1600:) jag är bara allmänt seg o anmäler mej i sista sekund:P

Hoppas din Lotus håller ihop nu Henrik:)
#64
Tävlingar / SV: Velodromloppet 2012
18 juni 2012, 19:00
Hej
Ja får intyga att det helt och hållet var en miss från oss.... det hade tydligen vinkats vit-flagg för bilen. men de första gick in i depån så vart det ovisst va vi skulle göra. men vi ordnade juh nästan till ordningen innan vi började gasa igen racesmile
#65
Tävlingar / SV: Anderstorp 2012
11 maj 2012, 23:52
Är det någon som fått sin startbekräftelse? det är nog ett par veckor sen ja anmälde mej men har inte fått nått ännu.
#66
Ex Ayrton Senna 1982 Ralt RT3

This car is for sale by Silverstone Auctions on May 16th 2012 at The Wing, Silverstone Circuit. Please contact Trevor Foster on +44 (0) 7770 845 838 or + 44 1926 691 141 for further details.

Chassis Number: 291
Number of cylinders: 4
CC: 2000
Year of Manufacture: 1982
Estimate (£): 110,000 - 125,000

The Ralt RT3 has a long and successful history in motorsport spanning from 1979 until 1984. During this time many enhancements were made to the car which helped it dominate both British and European Formula 3. The RT3, following rule changes in 1985, later evolved into the RT30. This was easily distinguished from the RT3 as it had only one sidepod containing a radiator, and a deformable structure panel on the opposing side.

This 1982 Ralt RT3 Formula 3 car was the car that Enrique Mansilla raced for West Surrey Racing to 2nd overall in the championship during the 1982 British Formula 3 season.

At the end of the 1982 season Ayrton Senna had just won the British and European Formula Ford 2000 championships and was making the transition in to British Formula 3 with West Surrey Racing.

Senna got his first taste of Formula 3 glory when he drove this car to a fantastic 1st place finish in a post-season non-championship event at Thruxton race circuit in the UK. The race proved to be an early sign of things to come as, following his win in this car, he went on to win the 1983 British Formula 3 Championship before progressing to his first season racing for Toleman in Formula 1.

The current owner has recently undertaken a complete restoration of the car at the cost of £75,000 to return it to its former Ayrton Senna glory, with all bills available in the history file. It is presented today with full FIA papers and in race ready condition, which is confirmed by its arrival at the auction just days after taking part in the famous 2012 Monaco Classic Grand Prix.

This car is a unique opportunity to buy a piece of genuine Ayrton Senna history that can still be driven and raced Internationally with a guaranteed entry at all significant historic motorsport events that it is eligible for worldwide, including future historic Monaco Classic Grand Prix. Offered sensibly guided today (at a price not much more than Ayrton's helmet sold for!) your future in historic motorsport starts here.

http://www.racecarsdirect.com/listing/42702/ex_ayrton_senna_1982_ralt_rt3.html
#67
1980 Royale RP27 Historic FF2000
This car has been completely restored over the last 12 months including:

Chassis powder coated with new alloy panels
All brake callipers and master cylinders reconditioned with new pads
New radiator
New fire extinguisher
New battery
New tacho and water temperature gauge
New seat
New wiring and plumbing throughout
Newly rebuilt URS engine with new clutch assembly
New throttle cable, fuel filter, catch tank and piping
New high torque starter motor
New spark box, distributor and coil
New stainless steel exhaust and silencer
New drive shafts and cv joints
All suspension replaced or replated
New nose cone and new top body section

This car has been restored regardless of cost for my son to drive and is immaculate and ready to go but now we can't afford to run it and so it is reluctantly up for sale for £15,750 ono. This price includes two sets of wheels, one c/w wets, 2 front wishbones and a spare nose.

These cars dominated the series in 1980 and this car is ready to win in Historic FF2000 or a class win in URS Classic FF2000 or Classic F3 as proved by Ollie Thorpe last year.

Either ring me on 01423 771185 (Harrogate) or email me at jc@dimsdale.plus.com.


http://www.racecarsdirect.com/listing/42839/1980_royale_rp27_historic_ff2000.html
#68
Teknik / SV: Lucas starter drev
23 mars 2012, 20:57
hahaha jah har hållt på ett år extra juh.... men den är långt ifrån klar + att vi ska bygga om hela släpet med:P
#69
Teknik / SV: Lucas starter drev
23 mars 2012, 19:00
OK det löste sig:) renoverade ett gäng startmotorer o nu när ja skulle provstarta så bröt det så i emot svänghjulet, hade då 9 kugg i... men nu bytte jag till 10 och det fungerade perfekt:) så nu är den nystartad för första gången sen september 2010 racesmile
#70
Teknik / Lucas starter drev
21 mars 2012, 22:02
Hej hur många kugg ska det vara på drevet på en lucas start till en formel ford?
#71
Teknik / SV: olja i dämpare.
29 januari 2012, 17:24
Japp men det går väll att ringa  :o ska testa med dom
tack!
#72
Teknik / olja i dämpare.
27 januari 2012, 22:04
Hej är det någon som har koll på hur mycket olja det ska vara i en Bilstein dämpare till en formelbil? ungefär allså.... Hoppades på att någon av mina skulle gå och mäta upp men alla hade gasen läckut it i oljan på racesmile

Fredrik
#73
Delar Köpes / Kränghämmarspak
20 september 2011, 12:34
Letar efter en kränghämmarjusteringsspak till formel bil. en sådan som man skjuter fram och tillbaka.
lite brådskade för vill få dit fästen innan lackering av ramen.

Fredrik
076 33 96 324.
#74
Riktigt snyggt racesmile Blir något sugen kan jag juh säga :-\
#75
Hej

http://www.demon-tweeks.co.uk/Motorsport/Car_Preparation/Cockpit_Ventilation/Demon_Tweeks_Universal_Slider_Kit/1914/0/109081 är det sånna du tänker på? iaf så tror jag att det är både smidigare o billigare o köpa färdiga :D