Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

FRAMÅT INTE BAKÅT

Startat av Tommy J., 12 april 2010, 20:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tommy J.

Har tagit del av Hr. Wrethagens evinnerliga tjat om Gr 3. Synd att du inte har min samling av program från tiden i SM för då kanske du förstått bättre. Dock, du har inte helt fel men beakta att vi kör App. k. Mer behöver inte sägas även om jag respekterar din ståndpunkt. RÖTT SKYNKE!
Själv söker jag nya marker för RHK´s framtid och jag kan tillfredställd meddela följande. Under 1000 Cupens uppstartmöre hälomleden framkom önskemål om bättre marknadsföring och puffning för RHK racing och 1000 Cupen. Jag tog kontakt med " chefen " och Gustavsson. Alla var med på noterna. Så, B-Å kommer att 2010 göra 4 X 2 releaser där han tar ut två klasser/release. Det innebär att vi får ut åtta releaser totalt på riksen. Dessutom har jag varit behjäplig så att B-Å kommer att få ett riktigt leg.från PFK ( Pressfotografernas Klubb ) dvs. högsta behörighet för accreditering mediamässigt
För att nu komma vidare är det av största vikt att du läser följande och meddelar oss vilken tidning eller tidningar som finns i ditt närområde så att vi får rätt träffbild på mottgarna. Skicka ett mejl till Bengan så han kan göra en bästa lista på utskicket.
Avslutar med ett tack till " chefen " Pelle. Mannen med raka puckar och låånga bollar på Kent. Jag tackar dig från alla RHK´are.
Nu kör vi så det ryker!

Tommy #41

Ordförande

#1
Tommy: Det är alltid kul med människor som handlar och agerar,så jobba på.
Det här med "Chefen" hoppas jag att du fått från mekarna och "hangeroundsen" som brukar kalla mej det i bland när det blir för mycket tjat framåt midnatt och man komenderar "God natt".
I en sådan här klubb som RHK är det ingen som är chef utan alla får tycka och säga vad man vill. Sedan är det upp till styrelsen att ta beslut där jag för tillfället är ordförande.
Så chefer får alla vara om det finns behov av det men det är den valda styrelsen som tar beslut.
Det är dock alltid roligt att få en klapp på axel, tack för det, men visst var det "långa bollar på Bengt" som gällde :-) ?
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.

Tommy J.

Hej Pelle,

Tack själv. Terminologin blir Pelle från nu. Visst var det långa bollar på Bengt. Tänkte på Ford och Kent för att vara vitsig.

Tommy #41