Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - FVee

#1
Et sett med GAZ dämpare til mini Marcos säljes samlett 2700,- (front GTO-2021+bak GTO-2024)
Kontakt ronjen@online.no
+4790093883
Ronny
#2
Et komplett sett med nye GAZ stötdämpare til Marcos (front GP5-2162+bak GP5-2163) samlett 3000,-
Kontakt
ronjen@online.no
+4790093883
Ronny
#3
Delar Köpes / Hewland MK8 vxl låda
05 mars 2016, 09:27
Söker deler til formel Ford Merlyn, Hewland MK8, delar märkt iht ritning.
Kontakt Geir Kent Skorgenes +4793666862 eller mail til ronjen@online.no
Ronny Bogen-Jensen racesmile
#4
Bilar Säljes / Royal RP24 1977
29 juli 2015, 09:47
Hei, tiden strekker ikke til for hverken race eller träning denne sesongen :'( Legger derfor ut min Royale RP24 1977 for salg.
Bilen er race klar. Nye Internasjonale HTP papir, et sett med race dekk og et sett med trenings dekk, samt veksellåda hus, reservdeler og drevsatser.
Motor kjørt 2 race etter renovering.
Nye koni dempare med fjärer 2012. Bilen trenger til litt ekstra service for å bli strøken.
racesmile Med rett sjåför er den konkuranse dyktig i sin klasse :Y: Kanskje alt på Mantorp?
Pris 75000,-
Jeg treffes lettest på mail ronjen@online.no
Ronny Bogen-Jensen
+4790093883
#5
Chassinummer på min bil er 24/71
Ronny
#6
Det er bra!
Det ligger noen bilder ute på nett, men håpet kanskje at jeg fikk et på den spesifikke bilen.
Jeg vet ikke hvem förste eieren var, men mener å ha hört at det var en fra området rundt Helsingborg.
#7
Jeg er litt usikker på hvordan FIA tolker dette. Siden det kan bygges replika av våres race biler, bör man kunne benytte bild från hvilken som helst Royale RP24.
Ronny
#8
Jeg trenger opplysninger om eier eller et bilde av Royale RP24/71-1977 i tiden den var aktiv fra 1977.
Det er et krav i de nye FIA HTP papirene.
Mvh
Ronny
#9
Håller med om att 10min x 2 är mycket bättre än ett på 30 min. Jeg har tatt det opp tidligere år når det har blitt kjört lange pass.Det är ingen mulighet å gjöre forbedringer på bil, samt at vi snakker historisk race med meste dels gamla biler och gubbar bak ratten.
Ronny racesmile
#10
Teknik / Felger til formel junior.
21 mars 2015, 00:23
Noen som kjenner til denne typen felg? 13" eller 14" ca 150mm x 4
Trenger felger til en formel junior.
Ronny
+4790093883
ronjen@online.no
#11
Bilde 1 er med HANS og ny hjelm helt klart feil, men jeg har nok presset kroppen tilbake i stolen. I korrekt posisjon målte jeg før neste race > 50mm.  Fölgende bilde viser hvordan det skal se ut mellom båge og hjelm. :chef
Teknisk sjef hadde rett med hensyn til avstand båge/hjelm og det tok jeg til etterretning.
Ronny
#12
Hei, ser at det har kommet endel kommentarer på min Formel Ford annonse. Det var ikke meningen at mine tekniske svårigheter fra Karlskoga skulle tas opp på denne måten.
Pga bristende tid har jeg ikke hatt tid å engasjere meg så mye med forholdene som skjedde i teknisk hall vedrörende meg og min FF1600
Siden det allerede er flagget "problemer" på min annonse vil jeg stille samtlige i RHK spørsmål om tolkning av oljeslanger og tilkopling av disse.
Sakens kjerne var at jeg fikk en anmerkning i mitt FIA dokument siden jeg ikke hadde pressede oljeslanger på min bil. Til å begynne med var dette et krav ihht Svensk bilsportforbund. (i følge teknisk sjef) I neste samtale ble dette forklart med at det var bane eierens krav, derfor fikk jeg en anmerkning i mitt FIA papir???? og krav til å utbedre dette til neste race. Etter siste race etterspurte jeg om teknisk avdeling kunne vise til reglement hvor dette kommer tydelig frem. Det står " Oljeslanger skal väre skruvade"????????
Är det noen som kan fortelle meg hvilken paragraf som sier at det skal väre pressade koplingar på oljeslanger på min formel Ford 1600?
Etter förste race ble jeg flagget inn pga min höyde ift störtbågen. Dette tar jeg som et kompliment siden det ikke är hver dag jeg hörer at jeg är for höy:-) Jeg synes det er positivt at noen är bekymret for min sikkerhet, men jeg kjente at det var feil teknisk sjef som kom med dette. Det är mulig at jeg har sittet ekstra høyt i stolen, og tilsammen med min nyinnkjöpte HANS og hjelm ble dette feil. För neste race fikk jeg Bosse Pettersson å måle høyde mellom hjelm og båge=55-60mm. Derfor valgte jeg å kjöre med min gamle hjelm (som ikke är sikker neste år) for å klare 70mm mellom hjelm og båge. Dette ble benyttet i et fantastisk siste race for helgen, uten at teknisk hadde innvendinger på höyde og uten at mine trogne rifflede fittings med slangeklemmer lösnede, men med en ny tekst i mitt FIA papir, og meldingen at mitt forbund fikk ta seg av saken. For hva jeg vet hadde NBF en representant med i teknisk hall på Karlskoga. Det var også flere fra teknisk med i diskusjonen, men jeg tror ikke alle var like sikre på beslutningen som ble tatt. Jeg synes forhold som dette bör tas opp en gang for alle. Dette er med på å lage det svärt tråkig for de som skal kjöre. For noen år siden hadde vi nöyaktig samme "oljeslange tilkopling" sak oppe på en Formel Vee. Der måtte de fra teknisk som skrev anmerkning gjöre om på det. Håper at noen kan komme med et klart regelverk for rett skal väre rett.
Jeg kommer tilbake til Karlskoga på noe jeg synes är et kjempe arrangement når min fritid strekker til, om det är med min F3, Midget, FF,FV eller noe annet får tiden vise.
En siste takk til dere alle som gjorde helgen til det den var  racesmile
#13
Hei, tiden strekker ikke til for hverken race eller träning denne sesongen :'( Legger derfor ut min Royale RP24 1977 for salg.
Bilen er race klar, et sett med race dekk og et sett med trenings dekk, samt veksellåda hus, reservdeler og drevsatser.
Nye koni dempare med fjärer 2012. Bilen trenger til litt ekstra service for å bli strøken.
racesmile Med rett sjåför er den konkuranse dyktig i sin klasse :Y: Kanskje alt på Knutstorp?
Pris 75000,- Nok
Jeg treffes lettest på mail ronjen@online.no
Ronny Bogen-Jensen
+4790093883
#14
Bilder / racing `ala 1954
28 december 2012, 00:53
#15
Bilder / Swebe 1953
16 oktober 2012, 23:17
Hei jeg söker flere foto og info av denne bil.
Alt av info är av intresse.
Mvh
Ronny Bogen-Jensen