Det var ju fasiken att vi inte lyckades skrämma bort den där Solman oxå...
Nä, vi får hoppas att det dyker upp lite fler bilar, än är det lite tid kvar...
Nä, vi får hoppas att det dyker upp lite fler bilar, än är det lite tid kvar...
Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.
Visa inläggCitat från: Suppleant Eva-Lisa skrivet 24 april 2013, 18:58
Men för 35 år sen är det inte banlonpolo, nylonskjorta , bredrandig manchesterkavaj , utställda jeans med hög midja, Frye-boots, collegetröjor osv som gäller? RayBan Aviator är OK i alla fall , eller hur?
Citat från: Kjell Nordberg skrivet 14 april 2013, 20:05
Någon som vet vad det är för skillnad på t.ex. Preems 98 okt (eller ngt annat märke) och Shells V-power som ju också är 98 okt?
Citat från: Pelle Svensson skrivet 10 april 2013, 13:21
Tillämpningen av Hans-Hybrid enligt följande:
Systemen är obligatoriska
Undantag kan medges av våra tekniker i de fall det inte går att använda det i olika biltyper. Ex. Midgetbilar och förkrigsbilar.
Det kan även vara aktuellt med undantag i andra biltyper.
Citat från: Pelle Svensson skrivet 10 april 2013, 13:21
Den så kallade 5 års regeln gäller i Sverige även för racing på bana.
Citat från: Micke Ward skrivet 09 april 2013, 06:45Som Pelle säger.
När det gäller bränsle. Vad gäller för E85. Någon som vet?
Mvh. Mikael Ward
Citat från: motul skrivet 13 februari 2013, 15:05
man måste ta den djla idiotkurvan på Knutstorp ca 1440 gånger