Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Royale RP24 Formel Ford 1600 til salgs.

Startat av FVee, 20 juni 2013, 12:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

FVee

Hei, tiden strekker ikke til for hverken race eller träning denne sesongen :'( Legger derfor ut min Royale RP24 1977 for salg.
Bilen er race klar, et sett med race dekk og et sett med trenings dekk, samt veksellåda hus, reservdeler og drevsatser.
Nye koni dempare med fjärer 2012. Bilen trenger til litt ekstra service for å bli strøken.
racesmile Med rett sjåför er den konkuranse dyktig i sin klasse :Y: Kanskje alt på Knutstorp?
Pris 75000,- Nok
Jeg treffes lettest på mail ronjen@online.no
Ronny Bogen-Jensen
+4790093883

Aslak H H

Det var trist Ronny. Det var gøy å se deg i FF heatet få Velodromloppet. Ikke la en enkelt teknisk kontroll ødelegge kjøregleden! Tenk deg godt om, kanskje vi kan konkurrere på Knutstorp?
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

fyrtiotalist.com

Jag tycker också det vore mycket tråkigt, Ronny! Du var min draghjälp och inspiration under Velodromloppet. Det vill jag att du är även på Knutstorp. Skall vi tolka Aslaks inlägg som att det inte bara handlar om bristande tid?

Henrik H

Är det inte bättre att du säljer din F-Vee?   ;)




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Bo Lindman

Bättre sälja en Fvee än en FF??? Vad har du luktat på i Midsommar Henrik? ;)
Mer allvarligt, det är ju illa om någon t.ex. Ronny upplever att det pga tekniska kontroller och svårigheter att leva upp till de benhårda kraven som App-K ger utrymme för, att det blir för tidsödande att hålla bilen på rull.
Tror vi ska se upp så historisk racing inte blir alltför komplicerat, tidsödande och resurskrävande för fler än ett lite fåtal.
(även om jag tyvärr har känslan av att vissa gärna ser exklusivitet före bredd...)
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Pelle Svensson

Borde vi inte veta vad som var problemet på teknisk kontroll innan vi diskuterar i dina banor Bosse. Mej veterligen så kan det inte ha varit några stora problem eftersom Ronny stod på startlinjen i båda heaten.

Bo Lindman

Om vi isolerar frågeställningen till enbart Ronnys bil, så Ja är svaret  Pelle.
Tyvärr är provkartan bredare, vilket under en längre tid gjort mig orolig för vart vi är på väg.
Men kanske detta inte är rätt tråd för att utveckla detta.
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Aslak H H

Om Ronny vil tale sin sak, bør han gjøre det selv. Det var nok uklokt av meg å nevne dette her, beklager Ronny.

Det som er viktig, er at vi må holde motivasjonen oppe på de konkurrentene vi har!
Jeg er dog enig med Bosse i at en diskusjon om teknisk hører hjemme i en annen tråd.
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

Pelle Svensson

#8
Så byter vi tråd, till Eftersnack Velodromloppet.