Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Tack!

Startat av fyrtiotalist.com, 29 maj 2013, 11:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalist.com

Känner att jag vill framföra ett tack till dem som hör av sig och tipsar om olika lösningar när jag hamnar i trångmål. Antingen det sker direkt här på forumet, via mejl eller tfn. Det är inte lätt att vara ny i dessa sammanhang när man dessutom saknar kunskaper, erfarenheter och kontakter. Detta tack riktar sig också till Mekaniker-Larsson utan vars råd, stöd och hjälp jag säkert redan gett upp.  :D

Anders Jensen

Kul att du kom till torget med racern igår.
Planerar och ta tusencuparen och göra en "drive" inför Velodromloppet Grand Prix nästa tisdag.
Hänger du på?

/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

fyrtiotalist.com

Citat från: Anders Jensen skrivet 29 maj 2013, 15:10
Planerar och ta tusencuparen och göra en "drive" inför Velodromloppet Grand Prix nästa tisdag.
Hänger du på?
Förefaller vara kort om tid eftersom syftet då bör vara att marknadsföra RHK och RHK-Cupen. Fast det kräver vad jag förstår ett godkännande från styrelsen och en del material. Och då är det allt för ont om gott om tid. Varför inte ge det en mer planerad handläggning och vänta några tisdagar och slå ett slag för Ring Knutstorp? Men kan jag göra något nästkommande tisdag för att bredda intresset för vår sport så hjälper jag gärna till.

Anders Jensen

Jag tänkte bara printa ut några av de snygga affischerna och visa upp bilen.
Fö så sitter dessa affischer uppsatta lite här och var i stan sedan några veckor.

Den 12:e bär det iväg till http://www.motorsportveckan.se/

/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

fyrtiotalist.com

Citat från: Anders Jensen skrivet 29 maj 2013, 16:09
Jag tänkte bara printa ut några av de snygga affischerna och visa upp bilen.
Fö så sitter dessa affischer uppsatta lite här och var i stan sedan några veckor.
Utifrån de förutsättningarna verkar jag mer bli ett påhäng än ett "häng på" till praktisk nytta. Vem kan bättre än du visa upp din egen bil, affischerna printar du ju ut själv, och dessutom är de ju redan uppsatta. Själv är bäste dräng.  ;)  Men förslaget om Ring Knutstorp ratade du vad jag förstår.  ::)

Anders Jensen

Inte ratat, ville bara pusha för "vår egna" tävling först.
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"