Hej!
Vad jag förstår så överskrids antalet bilar för banlicensen grovt för Std/GTS 66-71, så här skulle man nog se om man inte borde ha ett heat upp till 1300 eller 1600 cc. Om Formel 3 2000 m.fl., slås ihop med Sport 2000 som vid ett antal tidigare tillfällen (9+5 bilar) så blir det ju status qvo i alla fall.
Om man jämför antalet anmälda i de flesta heaten så är det nog tom. fler deltagare än förra året. Även i "stora" std. ´65 är det ju över 20 deltagare.
Problemet är ju att man väntar till sista dagen med att anmäla sig, och det dräller säkert in några idag också. Ett fenomen som vi känner till, men ingen vet varför?? Men problematiskt för arrangörerna som måste ha is i magen in i det sista.
MVH
Per H.
Vad jag förstår så överskrids antalet bilar för banlicensen grovt för Std/GTS 66-71, så här skulle man nog se om man inte borde ha ett heat upp till 1300 eller 1600 cc. Om Formel 3 2000 m.fl., slås ihop med Sport 2000 som vid ett antal tidigare tillfällen (9+5 bilar) så blir det ju status qvo i alla fall.
Om man jämför antalet anmälda i de flesta heaten så är det nog tom. fler deltagare än förra året. Även i "stora" std. ´65 är det ju över 20 deltagare.
Problemet är ju att man väntar till sista dagen med att anmäla sig, och det dräller säkert in några idag också. Ett fenomen som vi känner till, men ingen vet varför?? Men problematiskt för arrangörerna som måste ha is i magen in i det sista.
MVH
Per H.