Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Heatindelning

Startat av CAPRI52, 13 februari 2009, 11:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

kanracing

 racesmile Vilken klok man du är *L* allt du skriver stämmer David .O märkning av klasser har jag tagit upp innan o tog som ex Danska bilar .

mvh Kenneth

323 Dan

Tack David, jättebra inlägg. Håller med till 100%.

/Dan

Ordförande

Som ni alla vet som varit med ett tag så är inte heatens indelning statisk utan kan förändras år i från år. Det enda som styrelsen kan gå på är förra årets uppvisade bilpark och den tid vi har på helgerna. Detta är ett pusselarbete som ständigt pågår, men vi kan inte gå på hörsägen. Så därför gäller det att komma upp till bevis och visa att klassens bilar finns och att förarna har viljan att komma till tävlingarna, gör man det så finns också möjligheterna.
Det har genom åren visat sig att en stark Klasspappa kan göra underverk för deltagar antalet. David har nu tagit tag i GT-GTS och driver det med hull och horn och ingen vore gladare än jag om följden blir att vi får revidera heatindelningen redan under kommande säsong, men det är klassens förare har att visa David och styrelsen att man inte bara trampar luft. Börja med att anmäla er till Anderstorp, det känns lite tunt med anmälningar ännu så länge.
David är en frisk fläkt som tillhör den kommande generation i vår klubb och i styrelsen har vi beslutat att tillsammans med ytterligare några yngre medlemmar så ska vi satsa på dem med utbildning för framtiden.
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.

kanracing

 flag Hej igen det stämmer som ordförande säger kul att någon Hövding svarar o vi får väl skylla oss lite själva att vi inte kommer till alla tävlingar.Själv kör jag bara Knutstorp o Falkenberg .

mvh Kenneth

Ordförande

Nu är man både Hövding och Chef efter ett halvår på posten som ordförade, trevligt  ;) nästa steg? Kanske Byälste.
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.