Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

HTP

Startat av stefanp, 15 januari 2011, 20:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jason

Citat från: Ordförande skrivet 15 februari 2011, 15:47

FIA motiverar kostnadsökning med att man i första hand vill använda dessa extra intäkter till att upprätta en databas över de historiska tävlingsbilarna.  


Den var ju fin! Snacka om av vi blir XXX-XXXXXXXX!
Det är inte rimligt för fem öre. Enligt min mening då...
De behöver inte ta med min bil i sin databas så kan jag hoppar över den kostnaden.

Allvarligt skämtat, jag ser att ni jobbar för våra intressen iaf.
Får hoppas att det leder till något vettigt.

koja

Tjena Pelle! måste rätta dig lite, transponder var bra då jag importerade några som jag sedan sålde dyrt till klubbkamrater berätta inte det för någon, däremot fick de vila när det beslutades att vi skulle köpa nya htp då jag då hade 3 racerbilar vart det åt htlv3 för dyrt,tyckte då att jag ville visa mitt missnöje  genom att låta bilarna stå, är nu åter i samma läge låter dom sova vidare mvh Hasse Axemyr ;D ;D

323 Dan

#77
Ett tack till framtidsgruppen. Bra och vettiga åsikter.

Axemyr; besiktiga in någon av bilarna (helst amazonen). Ska du inte använda dom, kan du lika gärna slänga dom.






Ordförande

För H-Vete Hasse:
Skärp dej nu, det räcker med att skaffa HTP på en. Jag vet att det inte sitter i pengarna för dej. Släpp nu tjurigheten annars rostar bilarna sönder innan du kommer ut, lyssna på Dan, han saknar kamrater att köra i från. :-)
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.