Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Årsmötet

Startat av Pelle Svensson, 09 februari 2013, 16:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Pelle Svensson

Just hem kommen från Jönköping, kan jag konstatera att det var ett av de bästa årsmöten jag besökt.
Högt i taket och sakliga beslut och en hel del ideer för styrelsen att ta tag i. Bra med antalet deltagare.

Tack också för förtroendet att bli klubbens ordförande ett tag till.

Jason

Bra jobbat Pelle!
Blev tyvärr förhindrad att närvara,som var tänkt, så man hoppas på en bra redogörelse för vad som hände och avhandlades..
Syns när asfalten torkat till.


Magnus

Pelle! Tyckte också mötet var riktigt bra och ser fram imot säsongen!
Johan Lund & jag vill tacka för att vi uppmärksammades med var sitt pris på mötet.
Tack för det!
//Magnus Ek  racesmile

motul

Vill ännu en gång tacka för det hedersamma priset jag fick vid årsmötet men vill ändå framhålla att vårat arbete i Formel vee
inte skulle märkas mycket om vi inte hade våran hårt slitande sekreterare Patrik Åström.
Tack för ordet Johan Lund

Pelle Svensson

Tyvärr är Patrik lite för ung för att få priset ännu, annars hade han också varit en stark kandidat.  :) :) :) :) :)

motul

Ja jag förstår vad du menar man måste vara gråhårig

Anders Jensen

Är inte de flesta det Johan, de som har håret i behåll vill säga  ;D
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Bo Lindman

Allvarligt skojat, är inte de höga åldersprofilen en av klubbens största problem och stora utmaningar för framtiden?
Eller innebär bara utövandet av historisk racing att vi alla blir lika pigga och uthålliga som nestor Erik Berger? ;)
Vet att Tommy Brorsson för några år sedan lade fram en intressant, eller möjligen något oroande, ålderskurva totalt och per klass. Den manade till eftertanke.
Kanske dags att vi börjar tänka mer strategiskt på vem och vilka som ska utöva vår sport i morgon?

Undrar junior i framtidsgruppen, 55 år....
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Pelle Svensson

Tänk så här i stället Bosse.
Erik 87 du 55, faan det är ju, just nu 32 år kvar som du kan åka racerbil och tjöta på hemsidor :-)

motul

Va kul då har ju jag 36 år kvar det negativa som då rasar ner i hjärnan att man måste ta den djla idiotkurvan på Knutstorp
ca 1440 gånger

Jason

Citat från: motul skrivet 13 februari 2013, 15:05
man måste ta den djla idiotkurvan på Knutstorp ca 1440 gånger

Tragiskt... beklagar.  :D

Pelle Svensson

#11
Tänk på fläkten då, hur många jäkla varv måste den snurra. :)
På Knutan borde det bli ca.10.000 varv/varv x 1440 = 14.400.000 varv  :)
Citat från: motul skrivet 13 februari 2013, 15:05
Va kul då har ju jag 36 år kvar det negativa som då rasar ner i hjärnan att man måste ta den djla idiotkurvan på Knutstorp
ca 1440 gånger

motul

Tänkte inte på det

fyrtiotalist.com

När läggs årsmötet ut på webben, och när kommer uppgifter om hur grupper sammansatts och arbetet startats? Det fanns ju en del att ta tag i läste jag att någon uttalat.  8)

Pelle Svensson