Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - weiter

#46
Hej,

Raymond är redan inkopplad på fallet.

Mvh/Anders
#47
Hej,

Om det blir en klass där Mustang passar in vill jag gärna vara med.

Mvh/Anders
#48
Generell diskussion / SV: Lanskamp NEZ
28 januari 2013, 11:31
Hade ju varit kul att få köra i Finland igen. Senast var på Keimola Ring 1971. Ett tag sedan!!!
#49
Är det inte så att underleverantörer och tillverkare "lobbar" för att FIA skall sätta regler och tidsbegränsningar på utrustning såsom stolar, bälten, bränsletankar m.m. Man får lätt den uppfattningen speciellt sedan J.Todt tog över rodret.   
#50
Hej Anders,

Tackar för info!

Hade tänkt sälja Mustangen men satsar nu på att köra själv vilket skall bli kul.

Vi ses!

Anders
#51
Hej, kul med lite info men......

Vad får Du för hjälm för 1656?

Måste man inte byta stol och bälte med HANS?

Mvh/anders
#52
Nej jag har inget bättre pris men varje kostnadsökning gör att det blir mindre och mindre som har råd att åka. Ny hjälm och HANS/Hybrid är 10.000:-

Mvh/Anders
#53
Priset.
#54
Classic Touring 1965 / V8:or
15 januari 2013, 18:43
Hur många V8:or får vi igång i år?
Ser 2013 som uppmjukning inför 2014 då det förhoppningvis blir mycket Mustang race i England och på kontinenten för att fira Mustangens 50-års jubileum.
Så meka på så ses vi i Anderstorp!

Anders 
#55
Det var bättre förr, ju förr dess bättre.........
#56
Tävlingar / SV: Velodromloppet 2013
14 januari 2013, 14:00
Ett årligt "mini Goodwood Revival" med gamla racerbilar, motorcyklar och veteranflyg samt marknadsstånd, "korvchapp" och tidstypisk klädsel hade varit en dröm men kräver mycket arbete och stor organisation. Hade vi sedan också kunnat locka dit lite racing- och rallystjärnor från 50-, 60- och 70-talet så....... 
Och sist men inte minst en decibelgräns på 110 för atmosfärens skull.
#57
Tycker nog att biltävlingar och bilsport framledes skall ligga under SBF:s paraply men den uppkomna konkurrens situationen kan nog vara en bra väckarklocka för SBF att vara mera på alerten, sponsra talanger, stötta större motorsport arrangemang etc.
SBF får nog delvis ta på sig skulden att Svensk motorsport idag jämfört med 60- och 70- talet för en synnerligen tynande tillvaro.
Var finns talangerna?

God Jul o. Gott Nytt Racing År

Anders
#58
Generell diskussion / SV: HJÄLM & HANS 2013
25 november 2012, 14:56
Nu när diskussionen ändå är igång och vi pratar historisk racing så minns ju jag som är lite äldre när Harald Kronegård på 60-talet körde sin Lotus Elite på Falkenberg och Kanonloppet i bar överkropp. Det var varma somrar på den tiden och innan overalltvånget kom.
#59
Generell diskussion / SV: HJÄLM & HANS 2013
23 november 2012, 11:59
HANS eller Hybrid kan säkert vara bra men tycker det verkar överdrivet för standard bilar. Kommer för egen del inte att tävla utan sälja Mustangen så det är bara att slå en signal om någon är intresserad av en riktigt fin bil. Specifikation och full dokumentation sändes på begäran.

Mvh/Anders
#60
Generell diskussion / SV: HJÄLM & HANS 2013
19 november 2012, 10:23
Vad kostar billigaste godkända Hybrid? Måste man också byta hjälm?