Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

God Jul och Gott Nytt År

Startat av Ordförande, 18 december 2009, 12:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ordförande

Hej alla RHK,are

Tiden sedan jag blev vald som ordförande har varit spännande, med mycket nytt att ta in.

Tack vare min "Vapendragare" Bruno Rössler,en man med mycket med arbetsvilja (pensionärer brukar ju annars ha fullt upp :-) och erfarenhet, så har det dock gott lätt och bra.

Arbetet med Anderstorps och Karlskoga racen pågår för fullt och det ser ut att bli två riktigt bra "Kannon" helger, så ner i garaget och skruva på, så att ni är färdiga den 16/5.

Vi kommer före det att köra en testdag med fritt körande för RHK medlemmar, jag återkommer med plats och tid snarast möjligt.

Medlemsavgiften är på väg ut, hjälp tiil att värva flera medlemmar om ni kan,medlemsavgiften kommer att ha en mycket bra "payback" under 2010.

Första helgen i februari kommer vi att ha ett styrelsemöte där ett antal saker kommer att faställas. Har du något som du anser bör tas upp så meddela mig det så snart som möjligt, helst via meil.

Jag vill också passa på att önska dej och dina närmaste en God Jul och ett Gott Nytt År
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

RHK Forum Admin

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA RHK´are
Hemma från sjukhuset. Ryggvärken sedan Sturup var en Alpha Streptockock mellan kotorna 8 och 9. Får endast stå med korsett eller ligga. Är helt klart på bättringsvägen och hoppas bli frisk-
skriven 18 jan.-10
Vill tacka för blommor, mail, kort och telefon på dtta sätt.

Tommy Jagerwall




inlägg flyttat av admin
Webmaster RHK

RHK Forum Admin

Hej
Försök posta alla era God Jul hälsningar i denna tråden

Norrmän postar i Norge God Jul tråden
/Admin   :pol:
Webmaster RHK

allo

En liten rättelse samt God Jul till alla.
I senaste numret av Rutflaggan står det att jag gillar regnet på Våler.
Jag gillar inte regnet någonstans, en som däremot gör det är Birger Knutsen som också syns på bilden startnummer 42.
Bästa Jul hälsningar
Bengt Allo

Anders Jensen

/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Per H.

God Jul & God fortsättning till alla.

Bengt A. Tyvärr, jag märkte förväxlingen till min förskräckelse, men då var det redan tryckt. Jag kommer med en mer "officiell" rättelse i nästa Rutflagga.
Jag gillar inte heller när det regnar, men det brukar gå hårsmånen bättre än normalt då, konstigt nog.

MVH
Per H.