Här kommer lite om årsfesten och programmet i Karlsborg den 12/11
Henrik kommer inom det snaraste att lägga ut anmälan här på hemsidan.
Anmälan senast den 6/11
Plats. Karlsborg
Tid. 12-13/11
Start. 12/11 kl.13.00 Slut. 13/11 kl.13.00
Program.
12/11
13.00 -14.00 Ankomst, inkvartering och lunch
14.00 -16.00 Besök på kastellet inklusive exklusiv DC3,a
16.30 -17.00 Eftermiddagskaffe
18.30 -19.30 Prisutdelning
20.00 Trerätters gala middag
21.00 -01.00 Dans och umgänge
13/11
09.30 -12.00 Planeringsmöte inför 2012
12.00 Lunch (för de som önskar)
Kostnad för allt, då klubben har bidragit med 300:- / person
I dubbelrum 1025:-
I enkelrum 1250:-
För den som ordnar boendet själv.
(Möjlighet att parkera husbil finns)
Hela programmet utan boende: 675:-
Grattis igen,
Ett fantastiskt tillfälle att förlänga säsongen, träffa RHK´arna innan jul & nyår. Otroligt mycket för pengarna. Åk dit. Det är mer värt än besväret!
Tommy #4
P.S. Jag tar mig friheten som medverkande att också uttrycka min glädje över nya Rutflaggan. D.S.
Tommy#41
Festkomiten skulle vara glada om ni som vet redan nu vet att ni kommer anmäler Er så snabbt som möjligt.
Det går då lättare att förbereda prispokaler etc.
Hälsningar festkomiten
Nu börjar det ta fart på anmälningarn men bättre kan ni.
Grämer mig att det blev just det datumet, som redan är inbokat för annat sedan 17 år tillbaka, men så är det ibland.
Blir ju lugnt och skömt för er andra i varje fall. Hoppas rapporteringen från planeringsmötet når oss som inte kan närvara.
mvh Bosse L
Glömde, som flygintresserad är jag rätt nyfiken på hur man fått ned en DC3:a på Kastellet? ;D
Den piloten har jag stor respekt för :D Skämnt å sido. Programmet låter intressant, ett reportsage i kommande Rutflagga stillar säkert nyfikenheten för oss som missar tillställnignen.
Anmälan avklarad.
Hittills endast 2 anmälda från tusencupen, den största klassen.....
Kom igen nu så vi blir några fler.
@ Pelle: Behövs det ingen föranmälan till planeringsmötet i år?
/Anders #34
Nej Anders det behövs inte. Vi har plats för 70 män och kvinnor, så det bör räcka.
Trist att RHK och HMS valt att ha årsfesterna på samma dag. Vet flera danskar som gärna kommit till Sverige och vi är flera som gärna åkt till Danmark. Hoppas på bättre koordinering nästa år.
Patrik
Eftersom vi haft med årfestens datum som en del av tävlingsprogrammet sedan årsmötet, där vi fastställande tävlingskalendern, så tycker jag att det är upp till danskarna att sätta ett annat datum.
De sista åren som jag har varit med att göra festen , har jag inte heller sett till en enda dansk förare hos oss.
Pelle
Jag vet att årsfestens datum var satt sedan lång tid tillbaks och jag vet att det inte vallfärdar folk över gränsen för att vara med på festerna. Vad jag också vet är att två danskar planerade att komma i år och att vi var två svenskar som planerade att åka till Danmark. Nu spelar det inte så himla stor roll utan det var mer ett tips om att samarbete kan vara bra.
Se fram emot en bra uppslutning på årsfesten i år! Beer
Inte har det varit många men Ib Rasmussen, som kör Fomel Opel Lotus, var iaf med 2009.
//Anders
Anders
Ib bor väl i Helsingborg ?
Ib har iaf bostadsadress i Fredensborg i Danmark.
//Anders
Ok då, jag ger mej :-)
Nu fyller det på så sakterliga men bättre kan ni :-)
HEJ jAG KOMMER. aXEL g. madsen. Enkelrum ?
Ni behöver väl inte dividera om vem som bor var, det viktiga om vi ska ha ett samarbete i Norden är väl styrelserna i de olika länderna kan prata med varandra.
Nu närmar vi oss sjuttio :D
Nu är det åttio, nu skjuter vi mot 100 :-)
Å så var det 100 passerat. Kom igen nu en vecka kvar på anmälningstiden.
Ska vi inte försöka slå förra årets 127 ? :-)
Beer Skojar du med oss, Pelle? ;D
Anmälningslistan visar ju drygt 50. Beer Beer
Beer
Mvh
Anders
Beer
Anders:
Om du börjar med att räkna de som har beställt dubbelrum är = 2st/rum (2-takt du vet) så är det =72st (Hur var det Dalle sa, "tänkte inte på det")
Sedan kan du räkna på enkelrum 21st = 93st
Jag har också några till som har anmält sig till mej = 102st
Så nu börjar det bli trångt med hotellrum, men ännu så finns det några till uppbokade i Karlsborg
Va f-n, menar du att det ligger två pers i dubbelrummen? ;D
//A
Jag har lagt ett medel på två, men det finns ju några få 1000 cupare med också och där kanske det är fyra på rummet? :-)
;D ;D ;D, du ä roli du Beer Beer
Program för årsfesten i Karlsborg den 12/11
Plats. Karlsborg
Tid. 12-13/11
Start. 12/11 kl.13.00 Slut. 13/11 kl.13.00
Program.
12/11
13.00 -14.00 Ankomst, inkvartering och lunch
14.00 -16.00 Besök på kastellet inklusive exklusiv DC3,a
16.30 -17.00 Eftermiddagskaffe
18.30 -19.30 Prisutdelning
20.00 Trerätters gala middag
21.00 -01.00 Dans och umgänge
13/11
09.30 -12.00 Planeringsmöte inför 2012
12.00 Lunch (för de som önskar)
Stort tack till alla inblandade i festen.
Mycket lyckad med god mat och trevlig samvaro.
Dessutom mycket roligt att prisutdelaren var en fd storhet inom racing (http://www.classicevents.se/big_images/RK/L19_01_RK69.jpg (http://www.classicevents.se/big_images/RK/L19_01_RK69.jpg)).
//Boråsarna.