Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - knutspeed

#1
Tävlingar / Re: Knutstorp i maj ?
01 april 2014, 20:35
Perfekt, Anders!!  ;D
#2
Tävlingar / Re: Knutstorp i maj ?
31 mars 2014, 14:25
Vi kommer med våre Imper fra Norge. Men det blir helt feil med Tweed for en '71:a!
Jeg har gode 70-talls jeans (flare!!), Nike Elite dojor, skjorter med hanggliders og Jethro-Tull t-shirt  ;D
#3
Tävlingar / SV: Kinnekulle 2013
12 augusti 2013, 14:20
Hej,
Er det fri trening fredag, kval + race lørdag, race søndag?
#4
Tävlingar / SV: Velodromloppet 2013
17 juni 2013, 20:23
Stemmer i med Pelle: perfekt arrangerad! Raskt, presist, smil og skoj! Sees neste år igjen!
#5
Tävlingar / SV: Velodromloppet 2013
13 januari 2013, 16:43
Gratulerer RHK! Vi gleder oss!
#6
Teknik / SV: Bullerkrav 2012
28 maj 2012, 17:34
Er det noen som vet hva som gjelder på Velodromen? Med våre Imp'er med hekkmotor sliter vi med type måling rett bak eksosen (maskinstøy - Engelsk mekanik...), men på banen er det ikke noe problem, der hørs den nesten ikke ( >:( ).

Sist måing på Våler for noen uker siden var det 99dB ved teknisk, men så var det dette med kalibrering da...
#7
Formel / SV: FF1600 bilar stående
22 januari 2011, 19:25
En helt annen ting med tanke på å få gamle ff på banen; i usa kjører SCCA en serie for formel ford hvor de bruker et sports2000-liknende karosseri, og litt mer trimmet motor + bakvinge. Så det blir en "moderne" racer. Har noengang et slikt konsept blitt vurdert i skandinavia? Savner å se fler ff1600, det er jo fantastisk morsomme biler å kjøre, og bra matchede.
#9
Teknik / SV: Mäta spårvidd
19 januari 2011, 13:59
På velodromloppet i 09 kjørte jeg med masse positiv camber fram for å ha markfrigang slik den mäts i Norge. Så da var vel den for smal  >:D Men, det gikk jo rett bra ändå?

Poeng: hvorfor ikke tillate litt +/-. Om det sitter originale, homologerte, umodifiserte deler på plass er jo ikke dette snakk om en ekstra cylinder...det er jo kapping av øvre bærearm som burde føre til diskvalifikasjon, ikke lovlig senking av bil. Hva er det egentlig man vil prøve å oppnå? Byråkrati, eller en ulovlig måte å få bilen til å gå fortere på? Jeg får spader av at små detaljer skal være så viktige, mens større ting ikke finnes viktig...
#10
Generell diskussion / SV: HTP
19 januari 2011, 12:59
hmmm. Er det mulig. Dette er ikke annet enn dårlig gjort. Og når man har mer enn 1 bil så blir det komplett latterlig. Hvor skriver jeg under på protestbrev?  flag
#11
ok alle, siste sjanse til å melde dere på! Det er i dag over 210 biler påmeldt - rekord!! Men vi trenger flere fra Sverige! Og Finland! Og Danmark!  Beer

>> http://www.nsk-csm.no

#12
Til historisk racing 3-synk s/c c/r kasse trenger jeg ring til 1-gir #22a1021, skiftegafler, lagre, 2.gir. Er også interessert i komplett kasse/kit uten LSD.
#13
Generell diskussion / SV: HTP
15 juni 2010, 18:04
...og så har dere oss fra Norge som har betalt for HTP besiktning (draft) på Velodromloppet i 2008, og pga ting utenfor vår kontroll fortsatt ikke har fått HTP. Som har skrudd hele vinteren, helt frem til Søndag faktisk, og gledet oss som besatt til Velodromen. Noen få dager før får beskjed om at vi ikke kan få kjøre. En lang og vanskelig historie. Men vi har jo ikke riktige blinklysglass, og ei heller riktig ramme til bakrute. For ikke å snakke om feil dashboard. Katastrofalt. ::)

Utrolig trist...selv om jeg godt forstår hvorfor dere gjør det.  :-X

#14
Mail sendt  ;)
#15
Tack Bosse, har lest innbjudan, men ble usikker på hvem som er riktig person å fråga. Har du et tips?