Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.

Visa inlägg

Inlägg - aari

#1
Delar Köpes / Fälgar till Super Vee
28 januari 2014, 08:14
Min vän söker fälger till hans Formula Super Vee, 6x13 och 8x13, hålkrets 4x130.  Hellre ATS eller något sådant märke, tack.

rinne.antti@gmail.com
#2
Tävlingar / SV: Tävlingar 2013
24 januari 2013, 08:05
Hälsningar från Finland

Kunde Ni säga, vilka tävlingar där i Sverige behör till NEZ-cuppen, eller finns det sådan serie ännu?
Huru höga är anmälningkostnader, banakostnader etc. alla kostnader förrän kan man tävla där?
#3
Formel / Formelbilar efter 1990?
27 november 2011, 09:12
Hej. Mr. Ralt

Är det ny möjligt  att köra där med nyare formulabilar än 1990?
#4
Formel / Formel 4
10 april 2011, 07:22
Hej,
Vet ni alla redan, att ny är det möjligt att tävla i Finland med  nationella Formel 4-bilarna ända till 1994 och också med HTP Formel 3- bilar ända till 1990!

Se tävlingarna på sidan:  www.historicrace.fi

Närmare information: rinne.pekka@gmail.com

flag
#5
Formel / SV: Formula 4
08 december 2010, 16:45
Hej, Lennart

Tack för hjälpet. Vet du också var då  år 1990 5-växel lådan och limited slipen också tillåtna i Sverige?
#6
Formel / SV: Formula 4
08 december 2010, 12:01
Hälsningar från Finland.

Om jag förstod rätt, vad vår FIA- reprerestant sade, saken är så , att FIA  bara välsignade den principen, att Formel 4-bilarna kan få HTP:n i klasserna NF5 och NF6, vilka klasserna är  "Single Seater cars built to a National Formula for the period I -J", de handlade där i FIA-möten inga regel, det är vårt sak att bevittna, hurudana Formel 4- bilarna var förre 1.1. 1991. Vi har bevittnesse, att till exempel Ulf Johansson körde år 1990 i Riga med Reynard 873 med växellådan, som var made in Reynard. Huru många växel hade han i sin låda och hade han limited slip, det är svårt att sägä. I ocktober 1990 beslutade man, att det är möjligt att köra med 1,8 l motoren, jag har kvar en fax från Hans Hillebrink om saken.  
#7
Formel / SV: Formula Slicks-Vingbilar
27 september 2010, 17:18
Vad är det då skillnaden med formel4?
Vi här i Finland och kanske några där i Sverige önskar att få situationen att tävla med sk. formel 4- bilarna i någon historic-serie. Är det möjligt år 2011?