Hej,
Borde vi inte diskutera huruvida vi kan köra nationellt utan HTP. De som vill köra internationellt måste självklart ha en HTP vilket också höjer värdet på bilen och gör den säljbar internationellt men de eller vi som enbart kör nationellt borde kunna få deltaga med sina gamla race-bilar som tydligen står i garage och lador landet runt.
Det borde funka med den nuvarande klassindelningen i kombination med det gamla hederliga Grupp 2 reglementet eller varför inte blanda in det gamla Grupp 5 reglementet. Varför måste vi betala massa pengar till SBF och FIA?
Sedan anlita någon som kan marknadsföra det hela.
Varför är det bara Erik Berger av de riktigt gamla rävarna som kör?
Mvh/Anders
Borde vi inte diskutera huruvida vi kan köra nationellt utan HTP. De som vill köra internationellt måste självklart ha en HTP vilket också höjer värdet på bilen och gör den säljbar internationellt men de eller vi som enbart kör nationellt borde kunna få deltaga med sina gamla race-bilar som tydligen står i garage och lador landet runt.
Det borde funka med den nuvarande klassindelningen i kombination med det gamla hederliga Grupp 2 reglementet eller varför inte blanda in det gamla Grupp 5 reglementet. Varför måste vi betala massa pengar till SBF och FIA?
Sedan anlita någon som kan marknadsföra det hela.
Varför är det bara Erik Berger av de riktigt gamla rävarna som kör?
Mvh/Anders