Hej Arne!
Ja det var precis det jag menade att man körde och klassade in sin bil i "H" av den enda anledningen att det var den enda period som var aktuell, och att man "de facto" körde med en "G"-bil försedd med slicks.
Kanske kunde man här nu se mellan fingrarna om man nu vill ha litet "snurr" p "G"-heatet. Att klassa om en bil som står stämplad med "H" till "G" via FIA bjuder nog på en byråkrati som man inte önskar uppleva. Det lär nog ta tid i alla fall. Men jag hoppas ju att man har fel.
I dagsläget är det ju svårt för mig att på rak arm veta vilka bilar som är "äkta" "G"-bilar eller "H" som skulle kunna bli "G". Sen har vi ju förstås de bilar som är renodlade "H"-bilar.
F.n. har jag väl ett 10-tal bilar under rubriken "G", men Ni som inte hört av er, ring eller maila mig snarast, 070-7212348 el. mail ph.race@alfa.telenordia.se
Hälsningar,
Per H.
Ja det var precis det jag menade att man körde och klassade in sin bil i "H" av den enda anledningen att det var den enda period som var aktuell, och att man "de facto" körde med en "G"-bil försedd med slicks.
Kanske kunde man här nu se mellan fingrarna om man nu vill ha litet "snurr" p "G"-heatet. Att klassa om en bil som står stämplad med "H" till "G" via FIA bjuder nog på en byråkrati som man inte önskar uppleva. Det lär nog ta tid i alla fall. Men jag hoppas ju att man har fel.
I dagsläget är det ju svårt för mig att på rak arm veta vilka bilar som är "äkta" "G"-bilar eller "H" som skulle kunna bli "G". Sen har vi ju förstås de bilar som är renodlade "H"-bilar.
F.n. har jag väl ett 10-tal bilar under rubriken "G", men Ni som inte hört av er, ring eller maila mig snarast, 070-7212348 el. mail ph.race@alfa.telenordia.se
Hälsningar,
Per H.