Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Lotus Twin Cam 1600/2000ccm motorer til F3 samt divers andre formelbil deler

Startat av Petter, 07 mars 2016, 21:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Petter

Jeg har to stk 2000ccm motorer som fulgte med mine GRD F3 biler fra 1974-76 sesongen. Den ene er en Holby motor og den andre en Cosworth motor. Begge motorene er stort sett komplette med topp med kammer, blokk med stål veiv og stål råder og smidde stempler, frontplate med vannpumpe og spacerplate. Holby ventildeksel osv. Den kan følge med enten tørr sump panne eller våt sump panne. Har også diverse oljepumper til tørr/våt sump. Jeg ser at disse moto :pol:rene selges i UK for £10.000! Mine er billigere. Jeg skal kun selge den ene motoren og kjøper kan selv velge hvilken.
Jeg har også en nybygget Twin Cam 1700 motor med stål veiv og råder. Her er alt stort sett nytt. 170-180 HK.
Jeg har også diverse fjærer og støtdempere og adapterplater til Kent/Twin Cam motor i forskjellige tykkelser. Samt et grenrør til det som trolig er en BMW F3? motor som kommer fra en av F3 bilene mine.

Mer informasjon og bilder kan får ved å ta kontakt med Petter Huse på mail: huse.petter@gmail.com
:pol:

Petter

Motorer og deler bli nå annonsert i UK da det har vært lite respons