Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

SSM 2012

Startat av Henrik H, 21 juni 2012, 05:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik H

Anmälningstiden går ut den 25e!
Krockar ssm med något i år? det är tunnt i flera klasser.

3st RS
2st CT/GT-H
9st F3/FF2000
10st FF1600
10st förkrig/midget fast det får väl nästan anses som bra.




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

SF85

Hoppas det kommer några mer nyare FF1600:) jag är bara allmänt seg o anmäler mej i sista sekund:P

Hoppas din Lotus håller ihop nu Henrik:)
Gilla gärna min Facebooksida - https://www.facebook.com/FogelbergRacing

Fredrik Fogelberg

lotsen

Om heatindelningen är tänkt som anmälningarna har sorterats tycker jag det vore självklart att ändra så GT/GTS får ett eget heat.

Kör vi som anmälningslistorna ser ut, blandat med standard och GT/GTS och kubik/perioduppdelat så blir det ett heat med 16 "gamla eller små" blandade bilar och ett heat med 18 "stora" blandade bilar. Kör vi istälelt ett eget GT/GTS heat blir det 18 GT/GTS-bilar i ett heat, och 16 stdvagnar i ett heat.

Visst, anmälningarna kan fortfarande förändras, men visst borde ett rent GT-heat som på Gelleråsen vara en självklarhet? Knutstorpsarrangörerna har ju inget Forum/blogg vad jag kan se, men ngn som läser detta har kanske kontakter in i organisationen och kan lobba lite?
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Per H.

Hej!

Kanske har dom tittat på RHKs hemsida och heatindelningen där?  Och det är precis så dom har gjort.
Hälsn.
Per H.

Bo Lindman

Föreslår att du kontaktar RHK:s tävlingssekreterare Bruno Rösler och påtalar förslaget för vbf till MSCC.
Det vore ju kul om vi kan återgå till den tidigare traditionen med ett stort heat för GT och ett för standardbilarna pre -65.
Riktigt kul att dessa två tidigare så stora heat åter verkar vara på gång och växer till sig!
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Tommy J.

Fick i går snabbt svar av SSM/Robin att förmodligen kommer tidplanen i dag!
Tommy #41

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Andreas Åkebrink

Har dom inte miskat ner antal var? 10 på lör och 12 på sön är inte mycket till race.

Patrik Åström

Stämmer, förra året var det 10 & 15 varv dvs tre färre totalt i år.
En föredetting!

RHK Forum Admin

Dags för Sveriges största racertävling; Svenskt Sportvagnsmeeting på Ring Knutstorp

Det är nästan 300 förare anmälda till tävlingen som således är den i särklass största racingtävlingen i Sverige. Klasserna som kör ingår i den Racinghistoriska Cupen samt Sportvagnsmästerskapet uppdelade på 14 heat! Det är ett späckat tidsschema och det är mycket att se för publiken. Som om inte detta vore nog körs ett rally med Sportvagnar + att en rad märkesklubbar ställer ut sina klenoder i övre depån. Vi kommer att se förare från hela Skandinavien och i heatet för klassiska F3:or på 500 cc hittar vi flera engelskmän och en italienare! Det är träning hela fredagen och race på lördag och söndag.

För mera information, besök följande hemsidor:
www.svensktsportvagnsmeeting.se
www.rhkswe.org
www.spvm.se

MVH
Presschefen för RHK & SPVM:
Bengt-Åce Gustavsson - www.racefoto.se
0703-409300
Webmaster RHK

Patrik Åström

Det är tröttsamt att springa bilen i mål!
En föredetting!

Robban_63

Ford Capri RS3100

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Robban_63

Citat från: Henrik H skrivet 24 juli 2012, 18:39
Kul fight!  racesmile

ja den var rolig. första gången jag vann över fars gubben på banan.  racesmile
Ford Capri RS3100