Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Sturup

Startat av Joakim Broström, 29 april 2009, 21:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Broström

Hej alla Formelbilsåkare!

Hur många av oss kommer till Sturup?
Själv kommer jag inte, pga att den nya bilen inte sitter ihop!
Men det hade varit kul att veta hur många som kommer till tävlingen? Om det är värt att åka dit som publik?

Joakim

Aslak H H

Jeg har tenkt å reise nedover, men etter hva jeg hører er jeg den eneste som tar reisen fra Norge? Ingen av de norske "vingebilene" blir med. Synd, men det er jo et stykke å åke, for to dagers kjøring bare.
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

Andreas Åkebrink

Hejsan.
Jag skall dit  :)

MVH Andreas Å

Henrik H

Jag kommer utan bil.... :(
Henrik




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

RCM

Vi har valt att inte åka till Sturup pga att det är för långt bort.

Aslak H H

Jeg får med meg Kolbjørn, han har riktignok ingen bil med  Beer Ingen grunn til ikke å reise ned for å se på, altså. Det blir ikke alene som tilskuer  racesmile
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

Joakim Broström

Ja det verkar vara många som kommer, men få bilar!

Eftersom du Aslak, kommer ända ifrån Norge, så får jag komma och titta. Jag har ju inte riktigt lika långt som dig.

Joakim

tomas

Tävlingen på Sturup.  Det verkar bara vara 5 st Vingbilar anmälda men många som kommer utan bil, hoppas ni hjälper mig skruva ihop det sista på min efter den minst sagt onödiga smällen på Kineekulle.  Får sista delarna, tack till Atte, men är borta fram till tävlingen så jag åker från Dalarna utan att kunnat prova bilen eller ens ställt in den.  Men jag kommer, det kan jag lova

Aslak H H

Tja, det er rart med sånne smeller, etterpå synes de ALLTID unødige  ???
Atte er alltid god å ha, det vet jeg av erfaring  ;D
Klart vi hjelper om det trengs, bare si i fra!
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

Rikard H

Kan man någonstans se vilka som har anmält sig till Sturup?

Rikard

David Hagman

Svar ja;

http://www.svedalamotorklubb.se/index.html

"Deltagarlista Historisk Racing"

Listan uppdateras tydligen manuellt några gånger om dagen, för det brukar droppa in en del anmälningar på en och samma gång. Jag uppdaterar hyfsat kontinuerligt.

Rikard H

Det är VÄLDIGT få anmälda G och H-bilar. Är det inte fler som tänker köra???

Henrik H

CitatDet är VÄLDIGT få anmälda G och H-bilar. Är det inte fler som tänker köra???

Rickard, som upprop för G&H CT66-81 så kanske det blir mer respons under Classic Touring 1966-81 istället för under Formel..... ;)





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Rikard H

Det går lite för fort ibland  ;D

Ib Rasmussen

Hej der kommer 2 opel lotus fra Danmark  Beer John Frederiksen og Ib Rasmussen, De gamle fra ARIVA TEAM  nu i nye farver

mvh Ib