Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Transparens

Startat av fyrtiotalist.com, 09 november 2013, 13:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalist.com

Bjuder här på ett förslag som gör forumet mer transparent och kan bidra till ökat intresse för klubbens föreningsverksamhet. :)

När man kommer in på webbplatsen visas vad som diskuteras på forumet just nu under kategorierna Allmänt, Klasser samt Köp och Sälj.
Av någon anledning redovisas inte aktuella inlägg under Klubbinternt med sina trådar Styrelsen informerar, Styrelsemöte, Teknik och Frågor till styrelsen. För att se vilka inlägg som gjorts härunder måste man logga in vilket jag inte förstår nödvändigheten av. 

Mitt förslag är att även rubriken/ämnet för dessa inlägg ska synas under "Detta diskuteras på forumet just nu" när hemsidan visas för besökare.

OBS! Jag föreslår inte att man ska kunna läsa vad som skrivs i respektive tråd utan att vara inloggad, och därmed vill jag inte se det som en förklaring till varför det ser ut som det gör. >:D  ;)

RHK Forum Admin

Hej

Jag har kollat lite på detta och funktionen från forumet som gör att vi kan se de senaste 5 inläggen på RHKs förstasida medger inte att man visar bara rubriken från tavlor som kräver inloggning.


/Admin
Webmaster RHK

fyrtiotalist.com

#2
Citat från: RHK Forum Admin skrivet 20 november 2013, 19:40
Hej

... medger inte att man visar bara rubriken från tavlor som kräver inloggning.


/Admin

Tack, för den kollen och upplysningen! Verkar heller inte finnas något behov av eller intresse för det, sett ur ett medlemsperspektiv. Den slutsatens är rimlig att dra efter att inlägget visats 230 gånger utan att det föranlett en enda kommentar. Hur naiv får man vara? (Eftersom det var korkat att haka på denna fråga har jag strukit den.)  :-[ 

Bo Lindman

Jag gissar att det även i en förening som RHK är tillåtet att vara precis så naiv som man finner att det behagar?... ::)
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

fyrtiotalist.com

Citat från: Bosse L skrivet 20 november 2013, 23:17
... tillåtet att vara precis så naiv som man finner att det behagar?... ::)

Om jag förstår din kommentar rätt Bosse, så har jag uttryckt mig klantigt och/eller luddigt ännu en gång! :-[  Jag menar inte att det är RHK:s medlemmar som är naiva! Det jag försökte säga var att det är jag som är naiv, och det har jag lättare att leva med än min oförmåga att uttrycka mig.  :D  Tack, för att du uppmärksammade mig på denna groda!  :-*

Pelle Svensson

Kjell, det är nog så att du inte är speciellt naiv. Det är nog bara så att de flesta har gått i vinteride en stund och att det inte finns så mycket att genomlysa just nu.
Vi får nog hitta på något ämne som retar upp Bosse L och några av hans likasinnade kompisar, så blir det nog lite stake.
Ska vi ta en runda med HTP igen ?
Inköp av transpondrar var också ett hett ämne.
5-årsregel är ju alltid het.
Snart årsmöte några åsikter som berör det ?
Har du fler så bara ös på.

Bo Lindman

Du kan ju alltid försöka Pelle ;-)
HTP är det inget fel på, bara det faktum att del tror att det är lösningen på all världens problem, Någon som tipsat FN om denna dolda skatt, eller vill FIA Hysteriska kommission ha för mycket betalt för dela med sig till världsförbättrarna?

men det där med transponder har jag missat helt, kanske vore något, men såna tingestar kanske låter för mycket för dagens racing...

För övrigt trevlig artikel om Knutstorptävlingen i Teknikens Värld. Ska bli spännande att se hur det tar sig.

Downforce is for chickens - Sideways is for racers