Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Knutstorp i maj ?

Startat av kanracing, 25 februari 2014, 12:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

kanracing

 flag Hej något nytt om Knutstorp i maj typ klasser o avgifter ?

//Kenneth

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Jason


Håller med om att det borde komma ut mer info om de "nya" tävlingarna, Knutstorp och Mantorp.
Vore önskvärt att får reda på tänkt organisation och kringarrangemang m.m. vid dessa tävlingar. Mantorp finns i stort sett ingeting!
De gamla känner man ju hyggligt väl vid det här laget...

Patrik Åström

Om jag förstått rätt så kommer själva tävlingsarrangemangen gällande ex.vis. träning, tidsträning och race samt vilka RHK-klasser som får köra inte att skilja sig mellan de olika tävlingarna. Det kommer endast att vara kringarrangemangen som kan skilja sig åt. Eftersom tävlingarna fortfarande planeras så får vi vänta med detaljerad info tills arrangörernas inbjudningar kommer.
En föredetting!

Lars Bergström

Vilken typ av licens behöver man? Nationell eller internationell? Blir lite tveksam när jag läser info på HMS-sidan enligt länken i Henriks inlägg!
Lars Bergström

lotsen

Nja, lite annorlunda verkar det bli på Knutstorp. Bl a tycks det som att vi "måste" ha tävlingsbilarna i nedre depån, men inte få bo där (om vi inte har husbilar från perioden :) ? Bara rykte än så länge, men ganska troligt om man nu vill ha ett "miniGoodwood" med gamla bilar och gammal still nere i depån. Kan göra logistiken (servicebilar, verktyg etc) lite besvärligt och kanske försvåra lite av det vanligtvis ganska mysiga sammanhållna depålivet uppe på platån.
Anders Lotsengård 070-580 13 83

RCM

Vore bra om vi får veta vad som gäller på Knutan på tävling 1. Det blir ju väldigt opraktisk att ha verktyg resevdelar mm i övre depån ? vill man ta en fika så får man ta cykeln i genom tunneln ? Vem bestämmer sådant ? Sen undrar vi om det är två tävlingar på Knutan är det en trend som skall vara i framtiden, vi bestände direkt att det får bli en av dom och inte åka på Spvm tävlingen då det blir så lite körande bara köande men nu när vi hörde om hur depålivet på första tävlingen så får vi nog inrikta oss på Velodromloppet. Varför blev det inget race på Kinnekulle ? (ny beläggning tills i år)

kanracing

Hej såg att man läsa lite mer om Knutstorp på HMS sida i Danmark

mvh/Kenneth

doc

DFetta har jag saxat ur deras hemsida ang köp av en historisk overall
I tilmeldingen kan I ligeledes købe den flotte overall til DKK 250,- pr. stk. Så bliver det festligt i pitten !
Jag kanske är lite för gammal för jag kör hellre racerbil

allo

Jag tycker att det vore bra om vi fick alla detaljer/ krav på oss aktiva snart så vi kan se om det är gonomförbart för oss eller inte.
Jag tänker på:
Möjlighet att meka dygnet runt
Bevakning
El/laddning
Eget tält.
Vi som betalar startavgifter på stora pengar borde få de kläder som kostymnissarna tycker vi skall ha.

motul

Det där kallar inte jag för en inbjudan. Det står ju ingenting om tävlingen för våran del som förare .

allo

Tack för inbjudan!!!
Hur det blir sedan det blir en överaskning, skynda dig annars så få du inte delta, ingår detta i RHK-s serie eller är allt ett stort skämt.
En inbjudan. Bör innehålla lite detaljer tack.
Hur är det tänkt vad innbär det. Lit mer kött på benen innan jag anmäler mig i varje fal
Med vänlig hälsning,
Bengt e >:D

Patrik Åström

Hej, den inbjudan som ni sett är den som riktar sig mot publiken. Den riktiga tävlingsinbjudan är på gång inom kort enligt arrangören.

Det kommer säkerligen att vara möjligt att meka hela natten för den som vill/måste och ström kommer också att finnas som vanligt.
En föredetting!

96%sprite

Nu är man efter massa skrivande anmäld till Knutstorp Revivel, men ingen aning om vad som gäller, tidsschema, tävlingsheat och vad det kostar.... :o

Per Broberg

Kostar det något, det är väl REVIVAL?! :) :( 8)