Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Forumet

Startat av fyrtiotalist.com, 27 februari 2014, 12:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalist.com

Jag uppskattar verkligen den nya hemsidan, vilket jag också gett uttryck för på annan plats. Men forumet bör absolut visa senaste inlägg annars har det tappat sin stora betydelse och attraktionskraft. Hoppas på snar lösning. Ingen nackdel om fler inlägg också visas.

Anders Jensen

Håller med Kjell.
Det verkar nu vara senaste skapad tråd som visas och INTE senaste inlägg.
Denna lista borde utökas för att visa fler senaste inlägg.
"Bli medlem" rutan kanske kund flyttas till "Om RHK" och tävlingar borde få en egen "knapp".
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

RHK Forum Admin

Jag är pinsamt medveten om att Forumet ännu inte fungerar som det skall. Min gode vän Mikael skall titta på detta så fort han får tid.

Jag vill dock inte lägga "ny medlem" till knappen "om RHK". Vitsen med att ha den på förstasidan är för att det skall vara lätt att värva nya medlemmar.

Så fort jag får mera information om tävlingarna kommer jag att presentera detta + att vi räknar med att öppna anmälan i mitten av mars.
Webmaster RHK

RHK Forum Admin

Hej på er!

Nu är forumet uppgraderat till senaste modell och jag har aktiverat standardtema för alla användare.
Eftersom jag inte är så bra på forum vill jag gärna ha input och reflektioner.


// Mikael Blom, Bloms IT
Webmaster RHK

Henrik H

#4
Yiiihaa!  Nu ser det ut som det skall igen.

Nästan iaf.......
Uppladdningskatalogen för bifogade filer är inte skrivbar. Din bilaga eller personliga bild kan inte sparas.




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson