Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Inträdesavgifter

Startat av weiter, 16 juni 2014, 10:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

weiter

Pelle,

Jag tycker det är dåligt att klubbens medlemmar skall betala full inträdesavgift till klubbens egna tävling, i det här fallet Velodromloppet. Borde vara gratis eller rabatterat för medlemmarna. Tillråga på allt så var det också en synnerligen sur dam i biljettkassan

Med vänlig hälsning/Anders

Bo Lindman

Det var väl fritt inträde för klubbmedlemmar? Har för mig jag läst det antingen i senaste Rutflaggan eller möjligen här på forumet? 
Jag visade iaf upp mitt medlemskort och blev insläppt med ett glatt välkomnande både lördag och söndag. :-)

Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Lars Bergström

Jo, jag kom också in genom att visa mitt medlemskort, men det var efter ha fått tag i Åke Lundin som instruerat damen i biljettkassan.
Lars Bergström

Pelle Svensson

Det är fritt inträde för medlemmar på Velodromloppet. Det har skrivits om det både på hemsidan och i Rutflaggan.

weiter

Klubben bör ju framför allt informera de som säljer biljetterna vad som gäller. Visade både medlemskort och licens samt frågade flera gånger men svaret blev att det var samma pris för alla.

Med vänlig hälsning/Anders

Pelle Svensson

Det var informerat till entren att det var så. För att vara säkra på att det skulle fungera så fanns Åke Lundin på plats. Vet inte om du känner igen honom men han har suttit i styrelsen några år. Känner du dej illa behandlad så maila mej ditt kontonummer så ska jag betala tillbaka ditt utlägg, svårare ån så är det inte.
Mail ibsab@telia.com

weiter

Nej Pelle, pengarna kommer klubben väl tillhanda. Blir bättre informerat nästa gång. Anders

Stenis

Ja detta var minst sagt bedrövligt!

Pelle Svensson

Ursäkta Stenis men vad är det som är så bedrövlig ?

Stenis

#9
Missförståndet i kassan...Att RHK medlemmar fick betala. Men som weiter säger, Mer penger till RHK och förbättring i framtiden!

Pelle Svensson

Du menar medlem? Jag har inte hört någon annan medlem som har betalat.
För att undvika så stora problem i framtiden så är du som medlem i klubben välkommen som grindvakt nästa år.

Stenis

Gärna. Bara säga till i god tid! Och då kan grindvakten ta licens, köpa personlig utrustning, komma och köra min bil  istället för mig!  8)