Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Stort TACK!

Startat av Tommy J., 25 maj 2009, 15:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tommy J.

Tack för alla positiva omdömen jag fått efter Sturup. Det känns fint att vara åter efter två års uppehåll. Men inte var det utan förhinder. Ti 12/4 in på sjukan med aktut tjocktarmsinflamation. Avboka Knutan. Sö 17/4 kan inte hålla mig. Kör några varv på P2 och på vägen hem bryter rök ut under instrumentpanelen. Merparten av elsystemet brunnit. Beställer ny wiring loom Må 18/4 i UK och senare på fm. går jag genom en gastroenterskopi. Ryggverkarna är nu inte rinliga. Den nya loomen kommer med UPS Ti 19/4 em. Min granne Janne Persson ( Ester/SSM ) sätter igång för utbyte och fortsätter nästa dag em. fram till 03.30 på Ons. 20/4. Fm. och på´t igen.Fortsätter fram till 13.00 och då tar Ingmar Gustavsson Bilgården över. Vid pass 21.00 var allt klart så när som på några gremlins vi inte fann råd på. Hustrun och jag lastade och kom i säng 23.30. Väckarklockan på 05.30 första tävlingsdagen.
Ja, resten vet vi. Så jag var i gott sällskap med Herr Jensen. Men han var hygglig och masserade min rygg och drog upp mig på prispallen. Ett stort tack till Janne och Ingmar. Utan deras insats  hade det inte blivit någonting av detta.
Nu blir det service och genomgång till Karlskoga men innan skall jag kurera ryggen så jag kan få njuta lite när jag kör min nya favorit.

1000cc vänliga hälsningar

#41 Tommy Jagerwall