Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

HMS: Danish Masters Racing Festival 2.-3. Maj 2015

Startat av Olho, 13 april 2015, 06:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Olho

Vi har et stort Historisk racing arrangement på Jyllandsringen d. 2.+3. maj 2015.
Tilmelding er åbnet på HMS hjemmeside - hvor man også kan se alle detaljer:  http\\www.hms.dk/content/danish-masters-racing-festival-jyllandsringen

Der er -1.000 DKK rabat til udenlandske kørere - så det koster kun 1450 for jer i Sverige.
Jeg vedhæfter en tidsplan - så I kan se klasser osv.
racesmile racesmile racesmile racesmile
Hilsen Ole

Anders Jensen

Vad är kravet när det gäller bilens handling, Internationell HTP eller går det med nationell svensk HTP?
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Ulf Bergers

Ole, jag hittar inte vilken klass min FF1600 1983 tillhör när jag skall anmäla mig till Jylland 2-3/5. Ni har tre klasser f1,f2 och f3. Vet du vilken min tillhör? Och går det bra att köra på svensk nationell licens?
Mvh Ulf
Ulf Bergers

Olho

Hej
Desværre skal man have Dansk Vognbog eller HTP.

Og FF1600 er F2 - så bare kom an -  Beer

Vi håber vi i 2015 kan få lavet en fælles danske/svensk aftale om en National Vognbog som accepteres i begge lande - det arbejdes der på - vi får se!

Velkommen.
Mvh Ole

Ulf Bergers

Hej Ole, jag har endast svensk nationell HTP till min FF1600 och visste inte att jag icke kan köra då.
Har redan betalt in startavgiften. Hur får jag tillbaka pengarna?

Mvh Ulf
Ulf Bergers

Lars Runo Tillback

Dags för samordning - samma regler - inom nordisk (finsk, norsk, dansk, svensk) historisk racing, eller hur?

Redaktör

Ulf B m.fl.
Du har ju en HTP (svensk) Den har ju en helt annan status än en vagnbok.
Det skulle förvåna mig mycket om danskarna inte skulle acceptera den.
Tidigare har det inte heller varit något problem.
Med vänlig hälsning
Per H.

Olho

Ja - en lille misforståelse:

En HTP er en HTP uanset om den kommer fra England, Sverige, Danmark eller Indien: alle med en HTP kan deltage.

Forlåt. Beer

mvh Ole

Ulf Bergers

Ok Ole. då kör jag. Kan du stoppa min avanmälan så det inte blir problem med det. Jag har ju betalt.

Mvh Ulf
Ulf Bergers