Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Swedish oldtimer racing

Startat av HasseRoth, 09 februari 2016, 11:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lars Runo Tillback

#15
Ja,
jag erkänner att jag kopierade en sentens från "RHK:s riktlinjer"! Självklart står det inte i stadgarna att RHK ska arrangera Velodromloppet!
Riktlinjerna är dock en nedbrytning av stadgarna till åtgärder, eller hur?

lotsen

Tittade just på anmälningarna till Oldtimers på Anderstorp, anmälningstiden gick ut 1/5. Istället för de i marknadsföringen prognostiserade 300 bilarna får jag inte ihop det till mer än drygt 30, alla "klasser" räknade.
Tror det kan vara en signal till alla inblandade att innan vi är kanske 600 aktuella historiska ekipage i Sverige som åtminstone kör ett eller några race varje år, så är det koncentration som gäller, och då i första hand till våra RHK-initierade race.
Men tråkigt naturligtvis för hårt arbetande och satsande arrangörer i Anderstorp!
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Lars Runo Tillback

Så vitt jag vet är det inställt. Men vi kan hedra Picko ändå - antingen vi gillade honom eller inte, nu när han gått i mål för gott racesmile

Pelle Svensson