Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

RHK-cupen 2016 - Deltävling 2 - Velodromloppet Historic GP

Startat av David Hagman, 30 mars 2016, 18:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

David Hagman

Här diskuterar vi 2016 års Velodromloppet Historic GP.

Patrik Åström

Hej, har fått frågan om vad det kostar om man kommer med mer än en bil så här kommer info om diverse priser.

Startavgift Velodromloppet Historic Grand Prix 2016:

RHK-medlem
En förare, en bil, en klass – 2 900

Två förare, en bil en klass – 2 900

En förare, två bilar, två klasser – 2 900 + 950

Två förare, en bil, två klasser – 2 900 + 1 900 (endast vid undantag, när så är möjligt och plats finns i annat lämpligt heat)

40 min of VHGP – 1 500

Ej RHK-medlem
En förare, en bil, en klass – 3 200

Två förare, en bil en klass – 3 200

En förare, två bilar, två klasser – 3 200 + 1 050

Två förare, en bil, två klasser – 3 200 + 2 100 (endast vid undantag, när så är möjligt och plats finns i annat lämpligt heat)

40 min of VHGP – 1 500
En föredetting!

Patrik Åström

Då intresset är stort för att delta i heatet för STD65 över 1000cc har vi valt att dela detta vid 2500cc till två heat. Jag förutsätter att de som anmält sig verkligen tänker komma och hoppas att många fler anmäler sig nu när möjligheterna för att få delta ökat. 

I dagsläget är det 18 bilar anmälda i STD65 över 2500cc vilket innebär att det finns plats för 15 till.

I STD65 1001cc till 2500cc är det 22 anmälda vilket ger plats för 11 till.

Ni som tvekat att anmäla er pga av platsbrist, anmäl er direkt för att säkra er plats. Tänk också på att det gäller att betala i tid för att behålla platsen i kön och slippa förseningsavgift.

Jag hoppas att detta tas väl emot, så att jag slipper slå ihop heaten igen, och att det visar sig genom två riktigt stora startfält.  :D
En föredetting!

Bo Lindman

Imponerande!
Minns på 90-talet när vi var ca 45 bilar till start vid några tillfällen i Standard -65 (Mantorp och Anderstorp)
Men då var det allt från 1000 cuparna till V8:orna i ett och samma heat...
Ska bli kul att se dessa heat på Velodromloppet!
Downforce is for chickens - Sideways is for racers

Redaktör

Är det inte 19 st V-8:or?
# 94 är väl tre olika bilar?

GT350R

Hej

Anmält mig via Eventsupports sida.
När och hur sker betalningen ?

/ Bertil
flag
/Bertil
-
Good things in life goes VROOOOMM     =)

Mera www.gt350r.se  www.motordrift.se

Patrik Åström

Hej, kul att du anmält dig. Alla uppgifter om tävlingen samt hur du ska betala hittar du i inbjudan. Gå till RHKs hemsida och klicka på tävlingar så hittar du all info där.
En föredetting!

RHK Forumadmin

Det finns fortfarande lediga boxar att hyra på Karlskoga Motorstadion inför Velodromloppet den 17-19 juni.

Ring Mike Luff 0586-15037

lotsen

Någon som vet om det finns några planer på att få dit ngn bensinleverantör till Gelleråsen?
De flestas "dunkvanor" är nog inte dimensionerade för ett extra 40 min race. Men kanske omöjligt numera av säkerhetsskäl?
Förr fanns det ofta på SSK-tävlingarna bensin att köpa, men det var  ju på den gamla goda tiden ...
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Patrik Åström

Någon tankbil är det inte planerat för så det får bli att fylla på dunkarna efter lördagens pass på mack inne i Karlskoga!
En föredetting!

Patrik Åström

Glöm nu inte bort att betala anmälningsavgiften innan den 30/5. Skulle ju vara riktigt tråkigt om ni förlorar er plats pga det. Dessutom slipper ni förseningsavgift genom att betalar tid!

Vi ses snart på Gälleråsen!  :D
En föredetting!

Patrik Åström

I inbjudan är det fel BIC/SWIFT angett, det rätta är NDEASESS. IBAN-numret är korrekt.
En föredetting!

Olho

Hej
Jeg går ud fra at det er ok - som sidste år - at de danskere som kommer - at de betaler kontant ved ankomst??
Mvh Ole

RHK Forumadmin

#13
Med anledning av återbud finns det fortfarande lediga depåboxar till Velodromloppet.

Ring Lena Holm 0586-15010

Emil Larsson

Hej.
Fick startbekräftelse häromdagen, Förarsammanträdet på lördag står angett som både kl.8 och kl 8:30. Vilket är det som gäller? Ser framemot Velodromloppet, Häftigt med två Focus bilar i samma heat (FJ). Har det hänt förut? Ens under perioden?

Syns på Gelleråsen.

Emil #46, GTS-65.