Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

En regel till!

Startat av fyrtiotalisten, 02 mars 2016, 21:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fyrtiotalisten

Jo, jag vet. Men kan inte låta bli.  :-\  Det borde införas en regel till.  ::)
För att få skriva på forumet måste man vad jag förstår vara medlem i RHK; läsa får visst alla göra. Till det "reglementet" borde föras en regel om att alla fyller i det mest elementära som namn och ... i sin profil.  ;)  För mig som "ny inom motorsporten" och medlem i RHK under bara fyra år, är det naturligtvis intressant att veta vem som döljer sig bakom respektive alias.  8)  Om inte annat så borde det gynna kamratandan och sammanhållningen.  ;D  Inte minst med syftning på den diskussion som intressant nog rör Formel Ford 1600.  :-*  Men det blir inga fler motioner, så ska det hända något får väl webbmaster ta tag i det. Lycka till!  :xmas

Reggazzoni

Näe, man behöver inte vara RHK-medlem, det räcker med att registrera sig på forumet. Sen är det bara att hacka loss på tangenterna.

Så gör jag exempelvis...

Om det nu är mig du syftar på i ovanstående inlägg är jag rädd att du blir besviken; Jag är inte RHK-medlem, eller ens ägare till någon racerbil, det enda stället på nätet där min begränsade racingkarriär berörs är på formulafordclassics hemsida där jag omnämns som tidigare ägare till Aslak Haugen-Heldals Van Diemen -85. Jag hoppas ju att kunna göra comeback i framtiden, men en titt i plånboken säger att det nog lär dröja :( Tills dess får man hålla sig till att då och då häva ur sig åsikter på diverse nätforum, eller drälla omkring i depåerna och sukta.

Dock tycker jag att du har rätt i sak, och lovar att bättra mig, med början redan i morgon.

Vänliga hälsningar
Stefan

Team Vasebo Racing

fyrtiotalisten

Stefan! Det är inte dig jag syftar specifikt på med mitt inlägg; det gäller generellt. Men det var trevligt att ta del av det du skrev. :)  Inlägget har gått i repris 3, kanske 4 gånger, och nu förpassas det till arkivet. Hoppas det löser sig så du kan börja åka och slipper gå. ;) Om inte annat kan du väl släntra förbi #65 vid tillfälle.  :)