Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Fullständigt namn i foruminlägg

Startat av Patrik Åström, 19 mars 2017, 17:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik Åström

Från och med nu krävs att avsändaren av foruminlägg anger sitt fullständiga namn. Görs inte detta raderas inlägget! Även inlägg som strider mot SBF:s Fair Race kommer att raderas.
En föredetting!

Lars Runo Tillback

Väldigt bra! (Är det ett beslut som fattades på årsmötet ?)

Patrik Åström

Det var ingen årsmötesfråga men alla tyckte att det var ett bra krav.
En föredetting!

Anders Jensen

/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Bo Lindman

Mycket bra initiativ och beslut!

Downforce is for chickens - Sideways is for racers

lotsen

Innebär det att vi måste ändra våra signaturer, eller räcker det med att ha sitt namn etc i klartext i sin profil? Den är ju läsbar av alla (men sorgligt tunn för många användare).

Vore kul om profilerna vore lite mer uppdaterade och innehållsrika, ibland räcker inte ens namnet för att för oss lite minnesklena åldringar placera vem personen egentligen är. Ofta lättare att placera en person genom bilen/klassen än med namnet.
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Patrik Åström

Användarnamnet behöver ni inte ändra utan det är fullt tillräckligt att ha med för- och efternamn i signaturen. Håller med om att profilerna kan uppdateras och går genast in och förbättrar min!
En föredetting!

lotsen

Det här med klartextnamn verkar inte ha trätt i kraft?  ::)

Hittar sällan varken namn eller skonummer på de som gör inlägg, varken i deras signatur eller profil.

Är det något jag (som vanligt?) inte förstått?
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Lennart Hermansson, Habo

Hej alla!

Det kanske är så att inte alla förstår hur man gör för att ändra till "Fullständigt namn" Lyckades alldeles nyss ändra mitt från "Anglialelle#12" till det som syns nu, så det är inte speciellt knepigt!

Ha d gött alla så kanske vi syns på Gelleråsen.....!!