Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Intressekoll för RHK Arlandastad testkörning den 11:e juni

Startat av Fredrik Bolander, 14 maj 2020, 09:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Bolander

Hej RHK:are!

Sommaren närmar sig men tyvärr inga race under juni. För att stilla abstinensen något hade jag en idé om att hyra Arlandabanan ytterligare en gång och erbjuda RHK-medlemmar att komma dit och köra. Vi hade en söndag i april med 15 bilar som fungerade riktigt bra. Skillnaden denna gång är att vi lägger en lite längre bansträckning så både ni och bilarna får chansen att sträcka på benen mer än vi gjorde senast.

Det datum jag preliminärt tittat på är den 11:e juni. Samma sak gäller som senast. Jag välkomnar RHK-medlemmar och vi kör med bilar som ingår i våra olika klasser. Kostnaden blir ca. 900 kr per ekipage och vi kommer kunna ha tillgång till banan från ca. Kl 1500 och det måste vara släckt och stängt Kl. 2100. För att det inte ska bli för trångt kommer antalet platser vara begränsade till ca. 25.

För att jag ska fortsätta dra i detta och färdigställa arrangemanget vill jag ha er feedback senast den 28:e maj. Maila mig eller SMS:a.

Ser fram emot er feedback!

Vänliga hälsningar,

Fredrik Bolander
073-7193727
fredrik@herretta.com