Författare Ämne: Årets säsong vs Coronakaoset?  (läst 596 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad lotsen

• Senior
  • Antal inlägg: 95
  • Anders Lotsengård
    • Visa profil
Årets säsong vs Coronakaoset?
« skrivet: mars 25, 2020, 07:48 »
Ingen respons i ämnet "Frågor till styrelsen", så jag lägger in det här också, och ser om det händer något!  ???

Pågår det några diskussioner ang årets första tävlingar - bedömer styrelsen att de kommer att kunna genomföras?
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Utloggad Patrik Åström

• Administrator
  • Rutinerad
  • Antal inlägg: 216
    • Visa profil
    • Impuls Racing
SV: Årets säsong vs Coronakaoset?
« Svar #1 skrivet: mars 25, 2020, 08:40 »
Hej, jag har varit in kontakt med SSK och de hoppas fortfarande på att kunna genomföra tävlingen. Som det är just nu är det svårt att sia om framtiden men vi håller våra tummar.

En viktig fråga är hur många deltagare som vi kan räkna med vilket f.n. är svårt att veta. Det finns ju en gräns för hur mycket det ska få kosta klubben att genomföra en tävling. Just nu är det endast 38 anmälda. Har ni för avsikt att delta om det blir en tävling så ber jag er att anmäla er. Ni har ju möjlighet att avanmäla er fram tid torsdagen före tävlingen om det skulle behövas.

Styrelsen har möte på fredag och då kommer Corona och hur vi ska agera komma upp.
Ledamot i RHK:s styrelse och f.d. Formel Vee-pilot.

Utloggad T.Rådmyr

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 25, 2020, 16:01 »
Många avvaktar nog på om beslut på om det ska köras eller att de själva eventuellt kommer drabbas av Corona, men som du skriver så går det ju avanmäla sig så det kommer nog in fler anmälningar efter denna tråd. Jag själv ska se till att anmäla mig snarast.  :)

Utloggad Eva-Lisa

• Senior
  • Antal inlägg: 52
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 25, 2020, 19:16 »
Lägger ni ut en uppmaning på FB också att anmäla sig till Kinnekulle?  Fler kanske ser då  racesmile  flag
« Senast ändrad: mars 26, 2020, 20:53 av Eva-Lisa »
/ Eva-Lisa