Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Falkenberg 18-20 Sept 2020

Startat av Pacman, 01 september 2020, 10:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Pacman

Läser på inbjudan till Falkenberg att det är Paytest för 800:- på fredagen 18:e.
Utan att ha sett tidsschemat så tolkar jag detta som att det endast är körning lördag och söndag som ingår i anmälningsavgiften.
Är det rätt uppfattat?

Sedan står det något om anmälningsavgift inbetald i tid, men jag hittar ingen information om när den ska vara inbetald. Är det anmälningsdag 8/9 som gäller som sista inbetalningsdag?

Paytest fredag 800:- betalas på plats och är öppen för alla tävlande.
Bokning av box sker direkt till FMK via mail eller telefon.
Sista anmälningsdag är tisdag 8 september. Vid avanmälan innan påbörjad racehelg, dvs. senast den 17 september 2020, återbetalas hela den i tid inbetalda avgiften.

Patrik Åström

Hej, tidsschemat är på g men än så länge sägs det att paytest pågår fram till ca 15 på fredagen och därefter påbörjas friträning för några klasser. På lördagen fortsätter fri träning. Hur kval och två race fördelas mellan lördag och söndag är ännu inte känt för mig. Hoppas tidsschemat blir klart i morgon.

Sista anmälningsdag är också sista betalningsdag.
En föredetting!

Olho

Hej
den bank konto som står angivet er fel - der svares at kontoen er lukket???
Kan I oplyse hvilken konto der skal indbetales til - please  :)

hilsen Ole Holst

Patrik Åström

Hej, jag håller på att undersöka och återkommer så snart jag fått fram vilket kontonummer som gäller.
En föredetting!

Patrik Åström

Anmälningstiden till Falkenbergs tävling förlängs till på måndag dvs ingen förseningsavgift för de som anmäler sig fram till dess.
En föredetting!