Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Livestreaming av RHKs race från Falkenberg Classic

Startat av Patrik Åström, 07 september 2020, 11:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik Åström

Tillsammans med SBF och Falkenbergs Motorklubb kommer RHK sända våra race live via streaming på SBF Play. Sändningarna kommer att kommenteras av Bo Lindman och vi planerar även att göra intervjuer i depån där vi vill presentera allt från bilar, deltagare, funktionärer mm.

Vi hoppas naturligtvis på att vi ska kunna visa upp RHK från sin bästa sida med bra heat och många deltagare.

Har du inte anmält dig så gör det! Nu har du chansen att visa upp din hobby för vänner och bekanta som sällan eller aldrig tar sig till våra banor.

Tillsammans kan vi öka intresset för vår sport och dra till oss fler deltagare.

Mer info om sändningarna kommer längre fram.
En föredetting!

Pacman

SBF Play är en app för radio om jag förstår det rätt.
Det enda jag får upp är SBFPLAY Radio.
Eller kommer de även att sända videoupptaging live?


Patrik Åström

Hej, det kommer att bli rörlig bild. Mer info när jag har fler detaljer men kanalen ska vara denna https://solidsport.com/sbfplay.
En föredetting!

Patrik Åström

För att vi ska visa upp oss från vår bästa sida på bildskärmen runt om i landet har anmälningstiden till Falkenbergs tävling förlängts till på måndag dvs ingen förseningsavgift för de som anmäler sig fram till dess.  :D
En föredetting!

lotsen

Men det kommer att kosta 75 kr för att titta, eller ... undrar en smålänning!  ::) >:D
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Patrik Åström

Vi jobbar för att det ska komma att kosta gratis.
En föredetting!

Patrik Åström

En föredetting!


Reggazzoni

Är det här man kan tacka alla inblandade för att sändningen blev av? Även om kamerorna kanske inte alltid riktades åt det håll jag önskade var det fantastiskt bra och trevligt och jättekul med denna typ av rapportering och jag hoppas innerligt att detta inte var sista gången.
Ta därför emot mitt djupt kända TACK! alla som varit med och fixat. Bra jobbat!

mvh
Stefan (FF1600 nr. 81)
Team Vasebo Racing