Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Dunlop Racing 2021

Startat av Per Broberg, 04 november 2020, 10:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Per Broberg

Dags att tänka på 2021🇸🇪
Som tidigare år gör vi en gemensam pris- och leveransförfrågan på Dunlop Racing däck till 2021 års säsong.
- Anmäl ditt intresse med storlek, typ och antal senast 2020-11-23 till nedanstående mailadress
- Prisuppgift och eventuell övrig information meddelas intresserade 2020-11-30
- Prisuppgifterna kommer att vara inklusive den engelska momsen
- Beställning och betalning 2020-12-07
- Leverans före Brexit!
- Leveransadress som tidigare, Ängelholm
//Per Broberg
Obs ny mailadress per.erik.broberg@gmail.com
Mobil 076-1044886

Per Broberg

Idag skickas prisförfrågan till däckleverantörer! Meddelar senast den 30 november prisuppgift till er som har anmält intresse 🏁

Per Broberg

Nu har jag kommunicerat prisuppgift på Dunlopdäck med er som anmält intresse för gemensamt inköp. Kolla 👍

Perskarner

Tyvärr missade jag detta tillfälle att köpa däck till nästa år, men efter kontakt med firman i UK kan jag beställa på samma villkor som Per B.
Om det är någon ytterligare som "missade tåget" kan jag gärna lägga till fler däck på min order om någon så önska. Ring isf 0727-412476
Per S #42

Per Broberg

Någon som kan transportera fyra däck från Ängelholm till Oskarshamn och/eller fyra däck till Stockholm? Säsongen närmar sig 🚲

lotsen

Eller till Eksjö - gissar att det är mina däck, och i Eksjö är jag ofta!
Anders Lotsengård 070-580 13 83

Per Broberg

#6
Ja det är Anders däck som vill från Skåne till Småland. P-Å Sjöstedt däck är på väg till Stockholm så det är fixat. Alla transportförslag beaktas. Glad Påsk 🐓