Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Dunlop R-däck till 2022

Startat av Perskarner, 09 december 2021, 18:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Perskarner

För information har jag plockat upp den stafett-pinne som Per Broberg förtjänstfullt sprungit med i många år. Pinnen innebär ansvar för ett samlat inköp av Dunlop Racingdäck (pre-66) för de som så önskar inför varje ny säsong.

Nu har jag varit i kontakt med "vår" leverantör i UK, som meddelar att fabriken planerar för en kraftigare höjning av däck under början av nästa år. Råmaterialpriser, energi, osv. osv. !

Han meddelade också att om vi kommer in med en indikation/preliminär beställning till slutet av innevarande år kan han i sin tur lägga en förhandsorder och åtnjuta 2021 års priser.

Så för er som önskar däck till nästa säsong kan ni höra av er till mig. antingen per tel 0727-412476, eller mail; perskarner@hotmail.com.
det blir ju en samlad leverans till lämpligt ställe i Sverige, och sedan hämtning eller utleverans till respektive därifrån.

MBH Per Skårner
Per S #42

ulrik

Läs lige app. K innan ni gör nogot. Afsnit 8. Der er nya reglar för däck

Mvh
Ulrik

Anders Jensen

/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Perskarner

Hej igen !
I veckan levererades 113 däck hem till mig.
Det har ringt mig ett antal personer som missade "första tåget" och önskar köpa däck.
Om det blir tillräckligt många kanske vi kan göra ytterligare en beställning!? Dock osäkert om vi då kan få 2021 års priser, men sedvanlig rabatt får vi säkert !
Hör av er snabbt om det finns intresse !
0727-412476

MBH

Per
Per S #42

MatsB67

Halloj,det är månne ingen som sitter på ett par 5.00M 15 däck till övers😁?
Med vänlig hälsning, Mats

motul


MatsB67

Aj då,så nära men lite för smala tyvärr,tack ändå
Mats