Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Syrabad, Syradoppa, Avlackering = Kärt barn har många namn!!

Startat av Victor Israelsson, 11 september 2024, 21:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Victor Israelsson

Hej på er, Victor Israelsson här, de flesta känner till mig som föraren till den vita Ford Mustangen med svarta ränder, eller som sonen till Mats Israelsson som startade Standardvagnsklassen upp till 1965 under slutet 80-talet.

Nu är det så att jag har startat upp en hyfsat komplett anläggning för Avlackering samt Rostbad för allt från bultar o muttrar, till ramar och bilkarosser, dock än så länge bara stål, ej aluminium. Kommer ett bad för Aluminium delar och motorer och fälgar inom kort, dock bara i storlek IBC-tank.

Jag har färdiga bad idag för saker som får plats i en IBC-tank, från och med mitten av Oktober så har jag mina 3st 22m3 containers varma o färdiga för att bada bilkarosser/ramar eller annat som kan behöva avlackeras eller avrostas.

Kommer också ha en möjlighet att hämta och leverera karosser om det skulle behövas inom kort.

Kontakta mig för priser på min E-post: knivsta.stalbad@gmail.com alternativt på Mobilen 070-736 84 10.

För alla som bokar tid nu fram till sista oktober kommer få 25% rabatt på prislistan, efter det så har RHK medlemmar 10% i rabatt på prislistan

Har en hel del bilder på det jag gjort,om man vill titta, dock är det ju bara Ford grejor såklart (mina egna) samt en Ford Falcon som kommer ta premiär doppet om ingen annan är sugen att få vara först:-))

Må gott och ta hand om er, så syns vi nästa år på banan.

Victor Israelsson