Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Vi håller på de historiska traditionerna

Startat av Anders Jensen, 02 maj 2010, 18:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders Jensen

Jagerwall har på ett förtjänstfullt sätt fått sin sponsor Christer Johansson  :xmas med företaget
Bilsport & MC special försäkring att ställa upp med priser och pokaler för hela säsongen.
:Y: :Y: :Y: Pokaler åt 1-2-3 i E och F samt minnesplakett/medalj åt samtliga startande.  racesmile

Tusencupen bockar och bugar. Beer

/Anders
#34
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Tommy J.

Hej alla 1000 Cupare,

Jag bugar och tackar tillsammans med Crille ( Bilsport & Mc Specialförsäkring/Team CaWalli för alla positiva tankar om våra blivande trofeér 2010. Låt oss kämpa väl, just och efter vad App.K och RHK statuerar så kommer vi säkert att få en fin 1000 Cup även i år. Jag har bara varit budbärare så det är Crille som skall ha all credit. Kul om vi kanske kunde uppvakta honom med något!
17 st till A-torp är nog ett sentida rekord och kommer ytterligare en handfull inom snar framtid så tycker jag det är fantastiskt.
Jag har bytt synkringar, brytare och bromsat. All spec. är lika från 2009 sånär som att jag hoppas få vara frisk. Lite blessyrer kvarstår men dem skall jag räta till med benägen hjälp!
Ja, då ses vi snart och det skall bli himla kul.

Tommy #41