Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Gelleråsen

Startat av Joakim Broström, 24 maj 2010, 20:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Broström

Angående Velodromloppet!

Är det 2500 eller 2000 Kr som man skall betala som RHK-medlem?

Jag tolkar det som 2000 Kr , men jag vill gärna ha det bekräftat innan jag betalar.

Joakim

RHK Forum Admin


RHK medlemmar får 500kr rabatt dvs om du är medlem i RHK så betalar du 2000kr + ev fredagsträning

Webmaster RHK

kadettsprint

Hej, vad ska man betala när man både är RHK-medlem och boende i Norge?
bästa hälsningar från Arnfinn och Anders

RHK Forum Admin

Utländska deltagare får 1000kr i resebidrag + 500kr i rabatt som RHK medlem dvs 2500kr-1000kr-500kr=1000kr+ ev fredagsträning
Webmaster RHK

E_Solheim

 ;D

Kan forøverig informera om at Velodromloppet også vil telle inn i årets Scandinavian Historic Masters serie.

Det har blitt litt sent men etter å ha sette litt på alternativene så har vi nymera bestemt at SHM avikles over 4 race - to heat på Velodromloppet og to heat på Våler i Augusti  Klasse-inndelinger og reglemente blir som tidligere år.

Mere informasjon følger, følg med på klubbsidene og på www.scandinavianhistoricmasters.com

Mvh,
Edwin Solheim

Edwin Solheim, Norge - '64 Austin Cooper S
"RHK-medlem fra grannlandet" :)

Joakim Broström

Med tanke på att vi med vingar och slicks är så många fler än de övriga! Så  önskar jag att vi har en egen fri träning, till Karlskoga!

kadettsprint

Vi har provat att betala anmälningsavgiften, men får tilbakemelding om at IBAN är fel. Kan någon hjälpa oss
#66 A. Hansen