Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

RHK-finalen 2010

Startat av David Hagman, 20 augusti 2010, 10:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

David Hagman

Jag återupprepar min önskan från förra året:

Vore hemskt kul att få se anmälningslistor som uppdateras löpande, till Falkenberg Classic. Finns det såna?

Vi har ju ett utmärkt system här på RHK:s sida, som jag själv hjälpt till och uppdaterat till tävlingarna på Anderstorp och Gelleråsen. Något sånt vore perfekt. Annars kanske Falkenberg kunde tänka sig använda vårt system...

Roligt för alla att få se vilka som anmält sig.

RHK Forum Admin

Hej
FMK valde att nyttja Raceconsultings tjänster vi får hoppas att det kommer en lista på de som anmält sig på deras hemsida.
Webmaster RHK

RHK Forum Admin

Här kan ni se vilka som anmält sig.

http://www.raceconsulting.se/falkenberg2010/Ny1.php

Startbekräftelse skickas ut efter att anmälningstiden gått ut. Tidschema kommer senare

Webmaster RHK

Richard

Till alla!
Bli inte besvikna när ni läser lista för det är alltid så att det är i sista stund som man kan se hur många deltagare det blir.
Vet att många tänker.... blir vi inte fler.....  men av erfarenhet så är det alltid sista stund som gäller, tyvärr.

Häls/ Richard

Anders Jensen

Jag anmälde mig i veckan men står inte med.
Funkar inte deras anmälan till 100??

Få la ta å jöra um et då...

/Anders
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Anders Jensen

Nu tog den det mesta.
Men var tog anmälaren vägen???

/A
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Patrik Åström

Har precis pratat med Falkenbergs Motorklubb som bekräftade att Fvee och FF1600 får separata heat. Det innebär att det finns plats i anmälningslistan för minst fem Fvee och 18 FF1600.

En sak är säker, det kommer bli ett härlig final på Fvee-säsongen! 
En föredetting!

Andreas Åkebrink

Hittar ingen stans att anmäla sig till träningen på fredagen, man kanske kan skriva det i fri text rutan på anmälan?

MVH Andreas

Joakim Broström

Citat från: Andreas Åkebrink skrivet 01 september 2010, 09:16
Hittar ingen stans att anmäla sig till träningen på fredagen, man kanske kan skriva det i fri text rutan på anmälan?

MVH Andreas
Jag vill minnas att man inte behöver anmäla sig till den fria träningen på fredag.
Det är bara att betala 300 Kr i sekretariatet så får du köra.

Andreas Åkebrink

#9
Citat från: Joakim Broström skrivet 02 september 2010, 17:37
Citat från: Andreas Åkebrink skrivet 01 september 2010, 09:16
Hittar ingen stans att anmäla sig till träningen på fredagen, man kanske kan skriva det i fri text rutan på anmälan?

MVH Andreas
Jag vill minnas att man inte behöver anmäla sig till den fria träningen på fredag.
Det är bara att betala 300 Kr i sekretariatet så får du köra.

Ja så kanske de är, detstår ju inte hur man skall göra i tillägsreglerna heller om nu inte jag missat det.

Andreas

David Hagman

Verkligen trevliga startfält till Falkenberg.

127 bilar anmälda i RHK-heaten får jag det till. 1000-cupen och Formel Vee imponerar med 23 anmälda var. GT, med 14 anmälda, är också värda ett plus. Bättre än vanligt på Falkenberg.

Tyvärr är det färre i andra klasser. 10 anmälda i Std/GT Period H kunde varit bättre. Tror vi hade det dubbla på Velodromloppet, bland annat. Lite liknande tendens i Formel Ford 1600-klassen. 12 anmälda där. Betydligt fler anmälde sig till Sport 2000 inför tävlingarna på Gelleråsen och Anderstorp dessutom.

Se till att ni som inte anmält er efteranmäler er. Kommer bli en kanontävling.

David Hagman

Sissela,

Anmälningstiden gick ut den 3:e september.

Tror det är 500 kronor extra i efteranmälningsavgift.

Henrik H

Var är alla FF1600  ???

Vi var ju nästan dubbelt så många ifjol!

Se till och anmäl er till årets sista race!




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Flat-out-Frank


Har ännu inte sett tidsschema för fri träning på fredag. För oss om reser långt: viktigt att vi nu får schemat, så vi kan planera resa.
Flat out Frank

RHK Forum Admin

Tidsschema finns nu upplagt under falkenbergstävlingen!

http://www.rhkswe.org/races.shtml#falkenberg

Webmaster RHK