Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Transport till/från England

Startat av Flat-out-Frank, 28 november 2010, 16:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Flat-out-Frank

Har en motor (hundkoja), ca 130 kg som vill hem till Sverige. Den finns  i Södra England, nära Ashford, och därmed nära Eurotunnel/Dover/Folkstone etc. Någon som har planer på att köra till England och kan tänka sig att mot skälig betalning ta med den? Alternativt kör jag själv, och tar då gärna med mig grejor hem, likaledes mot skälig betalning. Kan ta 200+ kilo. Inte gärna norr om Uppsala... :D.
Flat out Frank

Flat-out-Frank

Det måste väl finnas någon som skall till Race Retro utställningen i Coventry (UK) 25-27FEB? (www.raceretro.com) OCH kan tänka sig att ta hem en liten hundkojemotor från S:a England mot skälig betalning? (Helst till 08-området, så klart. Men var som helst i Sverige är OK). Motorn är utan kylare, fläkt. generator, startmotor, svänghjul/koppling och är nätt och behändig. Uppskattad vikt: max 120 kg. Kontakta mig på edwinsson@tele2.se eller på 0708-954451.
Flat out Frank

allo

Frank
Du få nog räkna med att ta ditt flotta vrålåk och åka över och hämta din motor själv.
Det verkar inte som någon är beredd att hjälpa till.
Men om du nu ändå gör det så kan du väl ta en sväng upp till Demon Tweeks ovh hämta lite grejor till Mig.
Bengt

jupiterib

Hej  jeg planlægger og tage til Race Retro og skal aflevere min Gearkasse til MR Racing, men der er nogle ting der skal på plads kan du maile adresse i england til mig på ib@vantage.dk så skal jeg kikke lidt på Google map om det passer

Hilsen Ib Helsingør ( nær Helsingborg )

CAPRI52

Hej Allo
Ska du ha mycket prylar från Deamon Tweeks?
Hälsn. Arne björklund

allo

Nej jag ska inte ha mycket mest smågrejor
Ska du dit?
MVH
Bengt