Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

GP Historique de Monaco

Startat av L-G Sjöberg, 06 mars 2012, 11:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

L-G Sjöberg

Noterade två svenska deltagare i listan över vilka som antagits till årets historiska GP i Monaco, Bosse Wärmenius med en Ralt RT1 och Eje Elgh (!) med en Chevron B38.

Henrik H

När tävlade Eje senast?




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Mr Mustang

Jag noterar även att gamle räven  Paolo Barilla kör i samma team som Eje. Eje som är av rätta virket kommer säkert att vara med i toppen, Hein och Faggione är farligt snabba. Pirro verkar ej köra i år, han utklassade hela fältet 2010. Men var är Ryds Pelle ?  Jag själv med vänner har bokat på V läktaren, nära till Stars&Bars  Beer och pit. racesmile   // Mr Ralt

PS  Vi kör på hårt inför Formel 3 festivalen på Velodromloppet  flag
Mr Ralt

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Pelle Svensson

Mr Ralt
På grund av brist på tid så har Bosse fått låna min bil.
Bosse skulle ha kört Monaco Hist. redan för två år sedan med ex. Ronnies Tecno F3.a, men blev inte antagen då man påstod att anmälan inte kom in i tid i år har man tagit bort den klassen.
Bosse har i många år släpat runt på mej i både EM med Cortinan och i EM för F2, så jag tyckte att det var på sin plats att han fick köra min bil i Monaco  eftersom jag själv inte hade möjlighet.

Pelle Svensson

Eje körde sitt sista officiella race 1996.

Mr Mustang

Pelle
You are a real gentleman  8)  Vi ses i Monaco och helgen före midsommar  Beer

Mr Ralt & Musse
Mr Ralt

Ordförande

Nr Ralt
Ring mej på 0706046464
Man kan inte behandla en bil som en människa - en bil behöver kärlek.