Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Tiga Sport 2000 SC 83 til salgs

Startat av Petter, 13 april 2012, 19:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Petter

Jeg trenger å rydde i garasjen og har bestemt meg for å selge min Tiga SC 83. Den har ikke vært kjørt siden 1991. Bilen har vært bygget om til Thundersport, men er nå bygget tilbake til originalstand. Helt nyoverhalt motor og girkasse og bremsecaliptere  Girkasse med 1,25" aksel. Det følger med drevkasse med drev til alle baner. Det kan følge med ca 20 felger  i forskjellige bredder. Det er 8 komplette 6" og 8". Det følger med en masse reservedeler som race aliminiums caliptere 4 pot, ekstra karroserideler samt helt ny nesekon. Det er også en masse ekstra nye deler som lagre, bremsedeler osv. Bilder kan sendes på fårespørsel. For en som kan litt om slike biler er det kanskje en ukes jobb og få den ferdig.
Bilen har fin historie da Torkild Thyrring ble europamester med bilen i 1983. Pris ca 200 000 kroner. Ring eller send mail. Petter Huse tlf. 0047 91352917 - huse.petter@gmail.com

Petter

SOLGT til Sverige i dag. Grattis Svensker en ny Sport 2000 til Sverige