Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Sabotage

Startat av Henrik H, 23 augusti 2016, 06:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik H

Tragiskt att folk skall behöva drabbas av att någon försöker förstöra för andra genom att slänga i skräp i oljetanken.

Om man har ngt emot en person så är det väl bara att ta upp det muntligt, och vågar man inte det så får man väl ta det via tävlingsledningen eller RHK. Sånt här får bara inte förekomma.   >:(





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Tysk

Finns det fullständig bevisning mot den eller dom som anklagas för påstådd sabotage?

Henrik H


Det finns vad jag vet ingen utpekad "sabotör"
Bara "någon" i heatet......





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Reggazzoni

Vem har drabbats av vad? Låter helt absurt.
Jag minns dock att en av mina konkurrenter fick bromsvågen omställd inför ett race i Danmark, varpå han kraschade i startsvängen, så det FINNS uppenbarligen luspudlar även inom vår ädla sport.
Det vore verkligen synd om alla måste låsa in sina bilar på kvällarna, vi fans gillar ju att strosa omkring i depåerna på kvällarna och titta.

//Reggazzoni
Team Vasebo Racing

Patrik Åström

Det är tråkigt och helt oacceptabelt att någon lagt något i en oljetank som lett till att en motor gått sönder. Denna någon är okänd och det är därför viktigt att inte rikta misstankar eller peka ut någon utan några bevis. Eftersom vi inte vet vem så vet vi inte heller varför det gjordes. Helgen som det misstänks ha hänt var det också någon som förstörde en toalett med en brandsläckare. Den som gjorde det är förhoppningsvis inte en av oss precis som jag hoppas att den som lade något i tanken inte heller är!
En föredetting!

fyrtiotalist

Citat från: Henrik H skrivet 23 augusti 2016, 11:20
Bara "någon" i heatet......
Och hur vet man att det är någon i heatet? Och varför konfronterar eller anmäler man då inte personen ifråga? Lurt.