Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Formel 2000 inkl. FIA-HTP: SÅLD til Sverige

Startat av Clausm, 25 december 2009, 19:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Clausm

Jeg har købt for mange biler.... For lidt plads i garagen tvinger mig til at sælge min Reynard SF84 Formel 2000 med FIA HTP.

En Formel 2000 er en god begynderbil, da bilen har et fremragende vejgreb i forhold til motoreffekten - og er nem at balancere. Samtidig er den ikke så hysterisk mht. setup. Alle stumper er tilgængelige i almindelig handel og til en billig penge. Og et sæt dæk holder en hel sæson.

Jeg introducerede den selv til det historiske ræs, og det er vel nok skandinaviens mest vindende historiske formelbil. Bilen har vundet generelle sejre i formelklassen på alle baner vi har kørt, og med skfitende chauffører vundet halvdelen af alle løb den har været tilmeldt siden 2006.

Seneste resultater:
- Jeg vandt formel cup'en i 2009. Mange sejre og poles. (næsten alle heats).
- 2010: 4 heats med Kasper Stoltze - 3 generelle sejre og 1 x 2. plads.
- 2011: 4 heats med Ronni Jensen (i blandet vejr) - 1 generel sejr og 3 x 2. pladser.
- 2012: 2 heats med Christian Nordahl

Hverken Kasper eller Ronni havde kørt Formel 2000 før, så resultaterne taler for at det er en meget letkørt og godmodig bil. Samtidig er den meget teknisk stabil og nem at servicere.

Bilen har frisk tandrem, frisk brandslukker og vil blive flatfloor-justeret/cornervejet sammen med køber. At bruge tid sammen på at justere bilen, er en god måde at lære den at kende på. Det eneste der mangler for at bilen er køreklar er et friskt sæt seler.

Der er 1 sæt orig. hjul monteret med regndæk og 2 sæt Magnesium/letvægtsfælge til slicks. Der er brugbare Dunlop slicks på det ene sæt fælge.

Der er gearinger til Sturup, Padborg, Djursland, Falkenberg, Knutstorp og Jyllandsringen. Passer sikkert også andre baner, men dem har jeg ikke prøvet. Bilen overdrages med gearinger monteret efter ønske, og køber modtager hjælp til at lære selv at skifte gearinger. Alternativt virker Knutstorp-gearingen 95% optimalt på alle baner, så kan man droppe at skifte gearinger og nøjes med at skifte gearolie en gang imellem.

Udover at bilen er billig i drift, så er formelbilsklassen en venlig klasse med stor hjælpsomhed. Bil- og erfaringsmæssigt er der spredning i klassen, så uanset kørerniveau kan man se frem til mange gode kampe og godt ræs om placeringerne.

Med HTP'en kan du deltage i alle historiske løb i Europa. Udover den danske HMS-serie og svenskernes RHK serie, så er der løb på de store baner sydpå som f.eks. Spa, Nürburgring GP m.fl.

Tilbudspris nu: 90.000 DKK (ca. 108.000 SEK)

Claus Møller, Glostrup (København). 40 70 25 88

Find flere billeder og onboard video på http://www.cm-motorsport.dk/





Clausm


Clausm


Clausm

Ny pris: 80.000 DKK -> 92.775 SEK

Billigt for en bil med HTP!

Ring: +45 4070 2588

Clausm


Clausm