Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

DEPÅ TÄLT

Startat av Tommy J., 28 mars 2010, 16:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tommy J.

Mitt fina tält E-ZUP är till salu. 3 X 6 meter. Det är den typen två man drar ut kortändarna och vips är tak och sidstöttor på plats. Vävsidor med dragkedjor och en långsida med fönster. Vitt. Betalade drygt 15.000 Kr nytt och säljer det för 4.500 Kr. Gott skick. Först till kvarn och hämtas i Hässle-
holm.
Tommy Jagerwall Racing
tommy@jagerwall.se
0708 108181

Flat-out-Frank

Hej Tommy
Har inget minne om hur ditt tält ser ut. Kan du skicka bild? Har du en idé om vad det väger? Finns någon slags transportväska ell liknande till?
Hälsningar
Frank Edwinsson edwinsson@tele2.se
Flat out Frank

allo

Frank
Ett lämpligt tält till dig och din bil finns på Toy´s R US i Skärholmen smalnar av lite upptill kallas visst Tippi tror jag kommer i en plastpåse.
Tror inte det är speciellt dyrt heller.
Lycka till
Bengt

hylle

Mycket bra tält till rätt peng inntygar Anders Hylén som tältat granne med tommy Köp.

Tommy J.

Tältet sålt till Frank Edvinsson. Tack för det.

Tommy Jagerwall #41

Anders Jensen

Har du bytt upp dig till Scania i år, Tommy?


/Anders
/Anders

"Kilowatt is my profession, horse power is my hobby"

Tommy J.

Nej Anders. WHITE, 20cylindig tvåtaktsdiesel med quadro turbo och 38 växlar hög/låg dvs 76 totalt. Då får jag även plats med mina T1 och T2. 40 st nya personal allt från datalogging till gourmet köket. Show varje kväll till 21.00 och fri bar för alla 1000 Cupare över 75 år. Kan det vara något. Behöver väl några kilowatt kantänka.

Bo Lindman

Jag visste att Tommy också skulle trilla dit i tvåtaktsträsket förr eller senare ;D ;)
Downforce is for chickens - Sideways is for racers