Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

VW Husbil

Startat av Annonsadmin, 11 maj 2010, 20:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Annonsadmin

Husbil VW Transporter-98

Mycket seriöst hemmabyggd husbil till salu.
Jag byggde bilen då jag jobbar som fotograf och ligger ute varje helg under sommarhalvåret. Jag köpte en fd polisbil från Överskottslagret och skred till verket. Jag byggde den för en person, men med möjlighet att kunna vara två. Jag hade förmånen att träffa en flickvän och efter ca 50 nätter i bussen hade den gått från mysig till trång och vi behövde något större. Den är perfekt för en person.

Utrustning: Säng (110 eller 70 cm), Dubbelsäte med mat/arbetsbord, diskbänk med rinnande kallvatten + avloppstank, elspis med två plattor, kylskåp(12v + 220v), micro, kassaskåp, extra batterier, dragkrok (får dra 2000 kg), 10 st 220v uttag med liten byggcentral med jordfelsbrytare och sex säkringar. 8 st 12v uttag med manöverpanel, batteriladdare(CTEK), bensinvärmare, 220 element 2000W, gardiner och Porta Potti. Bilen är isolerad med 10 cm stenull.

Om själva fordonet: 2.8 liters VR6 med 140hk 27 000 mil, automat(nyrenoverad 2009), AC, elhissar, elspeglar, CD-stereo + 8 högtalare, sommar och dubbdäck, 8 st extraljus, motorvärmare med kupéuttag. Besiktad 091203 utan anmärkning.

Perfekt för dig som vill campa ofta. Mycket lättkörd, känns som en stor personbil, fast med mycket bättre sikt. Motorn går som en klocka.

Bengt-Åce Gustavsson
0703-409 300
bengan@racefoto.se
Inlagd av webmaster