Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Anderstorp 2011

Startat av allo, 14 april 2011, 08:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

L-G Sjöberg

Citat från: Anders Jensen skrivet 11 maj 2011, 07:57
http://www.sbf.se/2010/04/13/andring-och-klargorande/

SBF vidhåller att man inte behöver visa medlemskort.

Kan arrangören då fortfarande kräva att få se medlemskort?


//Anders

Jag tänkte skriva samma sak, nu Anders hann före.  Resonemanget är att det är upp till respektive klubb att via spärrlistor se till att den som inte betalar medlemsavgiften inte heller skall få någon licens. 


allo

Har vi otur så har ingen licens för året jag har i varje fall inte fått min ännu.
Får vi åka hem då eller slopar man kravet?
Intressant.
Bengt

doc

#17
f-n Allo, du får ta en tur till SBF och hämta. Om du inte kan visa licens får du inta starta.

L-G Sjöberg

Citat från: Allo skrivet 11 maj 2011, 08:16
Har vi otur så har ingen licens för året jag har i varje fall inte fått min ännu.
Får vi åka hem då eller slopar man kravet?
Intressant.
Bengt

Du menar väl medlemskort?  Annars är du illa ute...

Eva-Lisa

#19
Licens:  -måste vara betald för att försäkringen skall gälla.
Vad jag läser på SBFs hemsida så kan man gå in på SBF-online . Se till att kunna logga på själv!  Skaffa lösenord innan! Där kan man visa för arrangören att licensen är betald även om den inte kommit på posten.  Men det tar säkert åtminstone någon/några dagar innan det syns.

Medlemskort i klubb - är den klubb där licensen är placerad. På SBF-online kan man också se vilken klubb licensen ligger i och om klubben spärrat den pga tex utebliven betalning.

Har Anderstorp dator o internet i kansliet?

Så här står det på sbfs hemsida under licenser:
"
Bilsport Online

•Har du en e-postadress registrerad hos oss kan du logga in och bl.a. se status på din licens.
•Om du saknar ditt licenskort vid tävling kan du styrka ditt licensinnehav genom egen  inloggning på Bilsport Online (tillsammans med uppvisande av giltig legitimation).
"

/ Eva-Lisa

allo

Fan!!  halkade lite med pennan menade förstås medlemskort och inget annat sorry.
Bra att folk är vakna, någon vart så orolig att han ringde.
Toppen
Bengt :P

Bosse P

Jag fick inget medlemskort idag ,räcker det med att det står att jag medlem på min licens? Jag måste nämligen åka i morgon innan posten kommer,eller skall jag stanna hemma .Får jag isådant fall tillbaka  min startavgift? Jag vill ha svar före 11;30 i morgon to 12/5.Bosse Pettersson.

Bosse P

Posten kom sent medlemskortet här .Glöm allt annat . Bosse P.

Sissela

Någon som vet varför man inte kan se varvtiderna från Anderstorp på mylaps.com?

Patrik Åström

Jag vet inte varför de inte använder sig av MyLaps men jag vet att du hittar tiderna på www.raceresults.se.
En föredetting!

Aslak H H

Flott for oss som ikke kunne delta, å se resultatene  ;D  racesmile
Kommer det noen foto også? 
Aslak Heldal Haugen, Oslo
Van Diemen 85 #60

RHK Forum Admin

Jag har fått foton från Racefoto men inte hunnit lägga upp dom än. Dom är på G
Webmaster RHK