Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Bytt från Reynard till Ralt

Startat av Joakim Broström, 29 mars 2009, 20:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Joakim Broström

Mr. Ralt! Jag tänkte ansöka hos dig, om det är ok att jag titulerar mig: Jr.Ralt? Då jag i helgen inköpt en Ralt RT33.

Med vänlig hälsning

Joakim Broström

Mr Mustang

Grattis till en mycket trevlig bil, med min favorit sponsor lack Marlboro. Kanske en ex JJ bil ??
OK, kör med Jr eftersom jag är mer vintage åldersmässigt...............
Reynarden säljer Du väl ??  Kul med 4 bilar i Ralt Racing 2009. Aronsson kommer även till Velodromloppet.
Mr Ralt

Ralt

Hej!  Var du hittat en sådan vacker bil???

var har du sent reynarden??

Mvh Ralt putte

Joakim Broström

Yes Mr.Ralt. Reynarden är till salu, som du vet är den i nyskick, vet du om någon spekulant?

JR. Ralt

Joakim Broström

Tjänare Ralt Putte!

Jag trodde att du var i Asien!

Eftersom du inte ville byta bil med mig. Så tänker jag inte tala om för dig vad jag fick tag i skönheten, men jag kan säga att den är körd av Allan MC Nisih i Britiska F3 mästerskapet.

Henrik H

Grattis!
Då har det blivit något sånt här!




Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson

Joakim Broström

Hej Henrik!
Tack för rätt storlek på Ralt-loggon! Det är helt riktigt att bilen såg ut som på kortet när McNish körde den för West Surrey Racing.
Jag har tänkt att återställa den i orginalutförande igen. Det satt en Honda Mugen i den när det begav sig, men jag fick med en VW Spiess. Så den är inte helt orginal.

Bilen bakom McNish på bilden är David Brabham och den bilen äger ju min far. Brabham och McNish blev 1:a och 2:a i brittiska mästerskapet -89. Så vi hade tänkt att hålla den traditionen ;D.

Jr. Ralt (Jocke)


Joakim Broström

Mr. Ralt!

Om alla Raltbilarna kommer ut, så tror jag att det blir 8st.
Jag, du, Lennart, Aronsson, Kolbjörn, Putte och bröderna Thim.

Jag hoppas att jag inte glömt någon nu! Men det ser ganska bra ut inför F3 Festivalen.

Jr. Ralt

Lennart

Bruno, Jenny och Seved glömde Du
Pappa Ralt

Mr Mustang

Kan vi bli ett par F3 till ? Kevin med sin Reynard,Francis Chevron givetvis,Petter med GRD´n och Peter Gustavsson med Magnumen. Tillkommer ett antal andra slicks o vingbilar. ( FF200,FR,Super Vee)Kan bli ett trevligt startfält.
Mr Ralt

Joakim Broström

Ja det är helt riktigt! Jag missade 3st Raltar. Jag satt precis och gick igenom hur många rena F3-bilar som kan tänkas komma ut, och jag kom fram till 15st, fast det förutsätter att jag får sålt min Reynard.
Och om F4-bilarna tillåts att var med och köra, så kan vingklassen bli stor.

Jr. Ralt

Ralt

Hej!

Det är lagom och komma hem till vår värmen kommer!!!

Är bilen färdig eller är det mycket att göra??

Det är roligare att bli varvad av en ralt en reynard.

Mvh RALT PUTTE 

Mr Mustang

Pappa Ralt
Jr Ralt
Mr Ralt
Ralt Putte
Fler?????
Mr Ralt

Joakim Broström

Hej Ralt Putte!

Det är en del att göra med bilen, så jag kommer inte till Sturup. I bästa fall så kommer jag till Velodromloppet men jag tror att det är tveksamt.
Det är klart att du blir varvad om du bara kör en tävling per år (Skärpning). Man behöver körträning.

Mvh Jr.Ralt

Joakim Broström

Här får du listan på Raltbilar Mr.Ralt
1 Mr. Ralt
2 Pappa Ralt
3 Putte Ralt
4 Jr. Ralt
5 Aronsson Ralt
6 Jenny Ralt
7 Seved Ralt
8 Bruno Ralt
9 Bror Thim Ralt
10 Bror2 Thim Ralt
11 Kolbjörn Ralt

Jag vet att det finns minst tre till. Som tex. Mats Anderssons Ralt RT3, men dessa kommer nog inte ut.

Mvh Jr. Ralt