Forumnyheter:

Välkommen!
Om du har problem att registrera dig eller övriga frågor kring forumet kontakta webmaster@rhkswe.org
För att komma till huvudsidan klicka här: www.rhkswe.org
Har du glömt ditt lösen http://rhkswe.org/forum/index.php?action=reminder">Klicka här

Huvudmeny

Citroen Visa Trophee Gr. B rally bil selges

Startat av Petter, 13 april 2012, 19:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Petter

Mer rydding i garasjen! Jeg har også bestemt meg for å selge en skjelden Citroen Visa Trophee Gr. B rally bil. 1982 modell. Bilen er en av ca 30 gjenlevende biler av de originale 200 som ble bygget. Dette er den eneste i skandinavia. Det finnes noen i Frankrike,Tyskland, Italia, England og i Nederland. Bilen er helt original og ikke race kjørt. Motor på 1299 ccm og 100 hk, to stk 40 mm Weber. Motor lar seg trimme til ca 150 hk. varver 8500 rpm. Dører, skjermer, panser, bakluke er av glassfiber. Vinduer er av plast. Det følger med 12 stk originale skjeldne aluminiumsfelger samt diverse deler som originale glassfiber rally seter, ny frontrute diverse smådeler. Bilen selges til entusiast som kan ta vare på den for fremtiden. De fleste av disse bilene står på museum rundt omkring i verden. Denne er fullt kjørbar og i god stand, men trenger litt kosmetisk service. Perfekt bil for historisk racing når det blir tillatt med biler nyere enn 1980. Sjekk Google bilder for mer informasjon om bilen
Selges for ca 100 000 kroner. Det er en tilsvarende uoriginal bil tilsalgs i Italia for 31 000 Euro? ring eller mail. Petter Huse, 91352917 - huse.petter@gmail.com

Henrik H





Besök gärna min hemsida senast uppdaterad 2021-03-15
www.hhtech.se


Henrik  Hansson